כובש מנצח לא מחליפים: ספורי יפתח גם מול בית"ר

רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג | עדי אבישי

בנתניה נערכים למשחק בטדי בשבת (20:30, ספורט4) ללא הויבך ואביב אברהם. החלוץ שהכניע את בני יהודה יעלה ב-11, בעוד מלדה ימתין על הספסל. סעיף השחרור של כחלון: חצי מיליון דולר

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ישלימו במהלך היום את ההכנות לקראת המשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט4) מול בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי, שיפתח את משחקי הפלייאוף העליון. שיחת היום באימון הייתה זימונם של דיא סבע, ערן לוי ודני עמוס לסגל נבחרת ישראל של אלון חזן. "אם לא עכשיו אז מתי", אמרו במועדון, "גם ניקו אולסק היה ראוי לזימון אבל נקווה שהזימונים הללו פתחו את הדלת לעוד כמה שחקנים בעתיד".

מבחינה מקצועית, אביב אברהם שהוחלף בשבוע שעבר מול בני יהודה בשלב מוקדם בשל מתיחה וטים הויבך שלא היה בסגל גם בשבוע שעבר, ייעדרו בשנית, לאחר שלא ערכו השבוע אימון מלא. את הויבך יחליף שוב דין מיימוני, שהציג יכולת טובה מול בני יהודה ועל המקום של אברהם מתחרים דן גלזר ודידייה קוגבנייה, שתורגלו אמש לסירוגין בהרכב.


כחלון. סעיף השחרור חצי מיליון דולר (ערן לוף)

בחוד, צפוי רמזי ספורי, שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר, להמשיך ב-11 למרות חזרתו של יונס מלדה לסגל. הקבוצה תקיים במהלך היום את האימון המסכם, כשמחר בבוקר ייצאו השחקנים לבית מלון בירושלים.

בעניין אחר, לספורט1 נודע שסעיף שחרורו של ויקי כחלון, אשר מומשה עליו האופציה לעונה הבאה הוא חצי מיליון דולר. המגן הימני, שרושם עונה מצוינת בליגת העל עם שער וארבעה בישולים, אמור להמשיך גם בעונה הבאה.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', דין מיימוני, חגי גולדנברג, ניקו אולסק, דידייה קוגבנייה (דן גלזר), עלי מוחמד, דיא סבע, ערן לוי, רמזי ספורי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי