תאמבי, אבו סלאח ופלאח צפויים לעזוב את בני סכנין

דור מיכה מול סגס תאמבי
דור מיכה מול סגס תאמבי | ערן לוף

בנין צפוי להיפגש בקרוב עם ההנהלה ולקבל החלטות לגבי הסגל. ביקורת במועדון אל אי זימונם של מוגרבי וקנדיל לנבחרת: "מי שבחר את השחקנים לא משחקי ליגה". רגשות מעורבים בקבוצה לאחר הניצחון על אשדוד

(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה מהמשחק אמש (שבת) מול מ.ס אשדוד ברגשות מעורבים. הקבוצה חזרה לדוחא וניצחה (1:2), אך הציגה יכולת חלשה ברוב דקות המשחק ושוב נזקקה ליכולת מרשימה של השוער מחמוד קנדיל שסיפק עוד משחק נהדר.

במועדון ביקרו בחריפות את העובדה שקנדיל ומוגרבי לא זומנו לסגל נבחרת ישראל למשחק הידידות מול רומניה. עטאא ג'אבר אמר: "מגיע לשניהם להיות בנבחרת כי הם מובילים את סכנין למקום טוב העונה. קנדיל הציל אותנו מהרבה רגעים מביכים ואני מקווה ששניהם יוזמנו בעתיד". גם בהנהלה הגיבו: "מי שבחר את הסגל לא ראה את משחקי ליגת העל בשבועות האחרונים".

במועדון היו מרוצים מכך שהאוהדים הגיעו לאצטדיון דוחא המחודש ותמכו בקבוצה. בסכנין מצפים שדוחא יחזור להיות "מבצר" כמו בעבר ומאמינים שסדרת הניצחונות תמשוך עוד ועוד צופים. בסכנין לא אהבו את ההרחקה של כובש הצמד ג'ורדן פושה ולא מן הנמנע שהחלוץ יוזמן לשיחת הבהרה אצל מוחמד אבו יונס. גם אנטוניו מרשיץ', שספג אדום מול הפועל באר שבע, צפוי להגיע למשרדו של יושב הראש.

המאמן טל בנין צפוי להיפגש עם הנהלת הקבוצה ולקבל החלטות לגבי חלק גדול מהשחקנים לקראת העונה הבאה. בשלב זה נראה כי צמד הבלמים עלאא אבו סלאח וסארי פלאח, ששוב לא היו בסגל, יעזבו בקיץ כמו גם הקשר סגס תאמבי שהיה בעונה שעברה אחד השחקנים החשובים בקבוצה. תאמבי יסיים את חוזהו בקיץ והוא זוכה להתעניינות מצד מספר קבוצות בליגת העל.


עדיין לא בנבחרת. מוגרבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי