זעם בעכו: "השחקנים צריכים להתבייש מול המראה"

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | ערן לוף

במועדון זועמים על התנהלות חלק מהשחקנים בתבוסה 4:0 למכבי חיפה. שטראוס יזומן לשיחת בירור. טוויזר על סיסוקו: "אין שום החלטה לגבי עתידו"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

זעם גדול בקרב אנשי הפועל עכו בעקבות התבוסה 4:0 למכבי חיפה, בעיקר על הגישה של חלק גדול מהשחקנים על כך שנתנו יותר מדי 'כבוד' לירוקים. כזכור, במהלך השבוע ערך המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו שיחה עם השחקנים ובה זעם ואף ציין כי שחקנים שלא יתאמצו, יישבו ביציע.

בעכו הבהירו כי המגמה תימשך ובמהלך הפגרה תיערך שיחה נוקבת בין הצוות המקצועי לשחקנים. גורם בהנהלה אמר הבוקר: "יש כאן חלק מהשחקנים שצריכים להתבייש מול המראה לאחר המשחק הזה. אפשר להפסיד אבל צריך להילחם וזה היה לא כאן". הצוות המקצועי בחר שלא לדבר עם השחקנים בחדר ההלבשה ומי שזעם היה השוער רם שטראוס שאף צעק על השחקנים. במועדון לא אהבו את ההתנהלות של השוער ויזומן לשיחת בירור. "עדיף לכולם שיפסיקו לדבר. כולם ראויים לביקורת" אמרו בעכו.

הבשורה המשמחת סביב המשחק הייתה בריאותו של החלוץ אליקו באלה שנפצע בצורה קשה בתחילת המשחק ואף הובהל לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח. כבר אתמול בערב שוחרר החלוץ מבית החולים וצפוי לנוח בימים הקרובים. מי שלא היה אתמול בסגל הוא הבלם מחמדו סיסוקו כאשר בהנהלה אמרו לפני המשחק כי הבלם אינו בתוכניות של הקבוצה ואף צפוי לעזוב את הקבוצה בקרוב. המאמן איציק טוויזר התייחס לשחקן ואמר: "סיסוקו לא היה בתוכניות למשחק הזה מסיבות מקצועיות אבל אין שום החלטה לגביו לגבי המשך העונה". 


שטראוס. יזומן לשיחת נזיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי