אחד הכדורגלנים בסרטון הסקס: הבחורה נהנתה, הכל בהסכמה

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

חלוץ בית"ר ירושלים וחבריו שנראו בסרטון המיני שהופץ מתכוננים לזימון במשטרה וטוענים שיש בידם הוכחות שהכל אירע בהסכמה, אחד המעורבים אף התראיין לחברת "החדשות". חברות הכנסת דורשות השעיה לאלתר

(גודל טקסט)
בעקבות הודעת משטרת מחוז מרכז מאמש (ראשון) על פתיחה בחקירת הסרטון המיני בו נראים שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן ושלושת חבריו מבצעים מעשים מיניים קשים לכאורה בבחורה, שכרו הארבעה את שירותיו של עורך הדין חיים אברג'יל. בנוסף לווארן מופיעים בסרטון גם בר מזרחי מהפועל מחנה יהודה, מישל רוס שחקנה של בית"ר נורדיה ורותם בוסקילה.


וארן וחבריו טוענים לחפותם ושיש בידם הוכחות ומסרונים מאותה בחורה, שמוכיחים שהכל אירע בהסכמה. עורך הדין אברג'יל כבר החל ללמוד את החומר כהכנה לזימון שצפויים לקבל השחקנים לתשאול במשטרה, שמצידה תנסה לאתר את הבחורה שמופיעה בסרטון.


עדותה של אותה בחורה עשויה להיות מכריעה בכל הנוגע להמשך הטיפול בתיק. אם יסתבר שאכן הדברים היו בהסכמתה ולא היה כאן כלום בניגוד לרצונה, צפויה המשטרה לסגור את תיק החקירה. בנוסף ייבדק כיוון נוסף, האם אותה בחורה הייתה תחת השפעת אלכוהול או סמים ללא ידיעתה או בניגוד לרצונה.


אנתוני וארן. שכר עורך דין (דני מרון)
אנתוני וארן. שכר עורך דין (דני מרון) 


וארן כאמור היה רק אחד הכדורגלנים המעורבים בסרטון, שאחד מהם התראיין הערב עבור "החדשות" שהבהיר גם הוא כי בעת הצורך יציג את התכתבויותיו עם הצעירה ובכך יוכיח כי הצטרפה אליהם מבחירה. בשיחה עם "החדשות" אמר הכדורגלן: "אנחנו ביחסים טובים ויצא לי להיות איתה כמה פעמים. הכל היה באווירה טובה. כל מה שרואים בסרטון זה משהו כמו 20-15 שניות, אני לא יודע בדיוק כמה, מתוך אקט של שעה וחצי-שעתיים שבו אנחנו נהנים.


"כולם נהנים ואוהבים את זה והכול היה בהסכמה, היא ידעה מה היא עושה והייתה בהכרה מלאה. ב-20-15 שניות האלה כנראה היא הסתירה את הפנים ולא רצתה להראות את עצמה, אז היא לא הגיבה. יכול להיות מצב שבו בנאדם מסתגר עם עצמו ונהנה. "הכל היה בהסכמה ובאווירה טובה. אני גם לא מבין כי הבחורה באמת באמת נהנתה, עובדה שהכל בסדר".


במקביל לתלונה במשטרה שהגישה אתמול חברת הכנסת מרב מיכאלי, היום (שני) חברות הכנסת וביניהן מיכאלי, תמר זנדברג וסתיו שפיר, פנו ליושב ראש ההתאחדות עופר עיני וכן להנהלת בית"ר ירושלים בראשות אלי טביב ואלי אוחנה וקראו להשעות את החלוץ לאלתר עם פתיחת החקירה ועד לתוצאותיה. 



וארן. בפתיחת הפלייאוף העליון הוא פתח בהרכב (דני מרון)


"נדמה כי בימים האחרונים הלכנו כמה עשרות צעדים אחורה. זאת כפועל יוצא של התגובות הרפות של קבוצת בית"ר ירושלים ושל ההתאחדות לכדורגל בישראל עם חשיפת הסרטונים בפרשה. נזכיר כי אנתוני, שחקן בית"ר ירושלים, מצולם יחד עם גברים נוספים מבצעים מעשים מיניים קשים באישה מחוסרת הכרה לכאורה תוך תיעוד מצולם בניגוד לחוק", כתבו חברות הכנסת שכאמור דורשות להשעותו לאלתר.


בבית"ר ירושלים ממשיכים לדבוק בגרסה הראשונית, שלא להעניש בשלב זה את וארן, כל עוד מתבצעת חקירה של המשטרה. כפי שפורסם בשבת, בשידור המשחק נגד מכבי נתניה בערוץ ספורט1, וארן נקרא לשיחה קשה מאוד עם נציג הבעלים אלי אוחנה, שנזף בו והבהיר לו את חומרת המעשים, אולם בסופה של אותה שיחה הוחלט שלא להעניש את החלוץ והוא אף פתח בהרכב במשחק נגד מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי