אבוחצירה: למכבי חיפה לא חושב שאחזור. לדעתי ב"ש תזכה

אבוחצירה
אבוחצירה | דני מרון

חלוץ הפועל רעננה, שכבש צמד ובישל ב-1:3 על מכבי פ"ת, התייחס לאפשרות שישוב לצמרת בעונה הבאה, ליכולת הטובה בשבועות האחרונים וגם למאבק על הצלחת: "עד אתמול חשבתי שמכבי ת"א תהיה אלופה"

(גודל טקסט)

שמעון אבוחצירה כבש אתמול (ראשון) צמד וגם בישל ב-1:3 של הפועל רעננה על מכבי פתח תקווה באצטדיון "המושבה", גם אולי את ההחמצה הגדולה בקריירה הוא רשם באותו משחק, והערב בתכנית הספורט ב-103FM הוא התייחס לכך וגם לידיעות לפיהן הוא כבר מבוקש בליגת העל, בין השאר במכבי נתניה.

האפשרות שישחק בקבוצה אחרת בעונה הבאה: "אני לא מתייחס לפרסומים כאלה ואחרים, זה לא משהו שאפשר להתייחס אליו. כל מני דברים יוצאים, אבל אני לא מתעסק במי רוצה אותי". 

יכולתו הטובה בשבועות האחרונים: "לחלוץ יש תקופות, כי הוא צריך ביטחון ושיאמינו בו וכשזה קורה זה בא לידי ביטוי. לא שכחתי להבקיע, ברוב הקבוצות בקריירה שלי נתתי את השערים שלי, למעט במכבי חיפה. חלוץ נמדד בשערים, זה התפקיד שלנו וגם כשאני מחמיץ אני תמיד אומר שאני רוצה להחמיץ כמה שיותר, כי זה גם אומר שאגיע להזדמנויות ואבקיע שערים".


אבוחצירה מול פ"ת. "להחמיץ אומר שאני מגיע למצבים" (עדי אבישי)


הלחץ בהפועל רעננה
: "אולי מבחינת תקשורת וקהל, אבל כשאתה שואף למצוינות זה לא משנה היכן אתה משחק. אתה תמיד בסוג של לחץ. לקבוצות הגדולות אתה מגיע רוצה בשביל הלחץ והקהל. הגעתי לרעננה כדי לעזור לעצמי להוריד את החלודה ולהבקיע שערים ולעזור לקבוצה להישאר בליגה. היה חיבור טוב והם קלטו ונתנו לי ביטחון, אבל בכדורגל שואפים לרמות הגבוהות. ביציעים מגיעים ל-50 אוהדים, 100 אוהדים".


הרצון לשחק בקבוצה גדולה
: "אין ספק שאני רוצה לחזור לגדולות. הייתי בחיפה במומנט לא טוב, גם לשחקנים טובים ומוכשרים ממני. יש תקופות למועדונים. בחיים צריך מזל לפעמים ודברים שם לא מתחברים. כל מועדון בעולם עובר תקופות כאלה. למכבי חיפה אני לא חושב שאגיע. לא חושב שאחרי מה שהיה בינינו שזה צריך לעלות על השולחן, אבל בכדורגל הכל יכול להיות. הייתי שם ארבע שנים וניסיתי לעשות את הכל, נתנו לי את הגב ותמכו וזה לא הלך".


מאבק האליפות
: "עד אתמול חשבתי שמכבי תל אביב תזכה, זו הייתה התחושה שלי, אבל מסתמן שהפועל באר שבע תזכה באליפות. לא שאני לא סופר את בית"ר, חושב שב"ש יותר עוצמתית ומודעת להיכן שהיא נמצאת. אני מאחל גם לבית"ר, זה מועדון שאני אוהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי