ניקיטה רוקאביצה: יש לי עונה טובה במכבי חיפה

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | Gettyimages

החלוץ שוחח בקצרה עם ההתאחדות האוסטרלית לקראת משחקי הידידות של הנבחרת מול נורבגיה וקולומביה: "המונדיאל הראשון שלי היה חלום שהתגשם, מקווה שאהיה גם ברוסיה"

(גודל טקסט)
ניקיטה רוקאביציה נמצא עם נבחרת באוסטרליה במחנה אימונים לקראת משחקי ההכנה למונדיאל מול נורבגיה וקולומביה, תחת המאמן ההולנדי ברט ואן מרווין, ובראיון שהעניק להתאחדות האוסטרלית התייחס לחזרתו לסגל הבינלאומי, לאור ששיחק במשחקי הפלייאוף לעלייה למונדיאל.


התקשורת האוסטרלית סבורה רוקאביציה יביא ל"סוקרוס" קצת ניסיון, מכיוון שבסגל שלה כיום יש הרבה צעירים שזקוקים לכובש מנוסה כמוהו. "זה נפלא להיות שוב במחנה האימונים של הנבחרת. ברור שיש עכשיו מערך שונה של מאמן חדש וצוות אימון חדש, אבל האימון הראשון היה מצוין וכולם נהנו ממנו". 


לשאלה אם הוא הגיע מישראל בכושר טוב אחרי שכבש צמד במדי מכבי חיפה בניצחון 0:4 נגד הפועל עכו אמר: "יש לי עונה טובה עם מכבי חיפה, מבחינה אישית בכל אופן. אתה צריך תמיד לשחק טוב עבור המועדון שלך ואם אתה משחק טוב ומשתפר זה מראה למאמן הנבחרת שאתה טוב מספיק לשחק בנבחרת. זה תמיד כבוד לשחק עבור הנבחרת שלך. עליי להתקדם בקובצה ולעשות את המקסימום בנבחרת, לתת מאה אחוז בכל הזדמנות".

⚽️❄️ pic.twitter.com/icRQmC9dpG

— Nikita Rukavytsya (@RealRukavytsya) March 21, 2018

רוקאביצה, בתור אחד שגם שיחק בגביע העולם בדרום אפריקה, נשאל כיצד התרשם מהטורניר הראשון שלו: "זה היה חלום שהתגשם עבורי. זה דבר מיוחד שאי אפשר להסביר אותו. הייתי אז די צעיר ולהיות חלק מזה ולשחק בגביע העולמי זה דבר בלתי ייאמן. אני מקווה שהמונדיאל ברוסיה יהיה השני שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי