ורגוץ' האריך את חוזהו במכבי נתניה, הויבך סובל ממתיחה

ברנקו וגרוץ'
ברנקו וגרוץ' | ערן לוף

הבלם הקרואטי חתם לשנתיים נוספות, בחוזהו החדש אופציה להאריך את ההתקשרות לשנתיים נוספות: "אין שמח ממני להישאר במועדון גדול". חברו למרכז ההגנה צפוי להיות כשיר למשחק הבא מול מכבי ת"א

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) על המשך דרכו של הבלם ברנקו ורגוץ' לשנתיים עם אופציה לשתי עונות נוספות, לאחר שהבלם חתם על חוזהו החדש.

בכך, צפוי להשלים ורגוץ' ארבע עונות במועדון ומצטרף לעלי מוחמד וויקי כחלון, שהאריכו גם הם את חוזיהם במועדון ולערן לוי ואביב אברהם. "אין שמח ממני להישאר במועדון גדול כמו מכבי נתניה. אני רוצה להודות לסלובו, שי ולצוות הניהולי על האמון שנותנים בי ומבטיח להחזיר בכל רגע על המגרש ומחוצה לו".

ורגוץ', 28, הגיע לנתניה בקיץ 2016 מספליט וסייע לצהובים להעפיל לליגת העל. הוא רשם בסך הכל 53 הופעות בקבוצה בכל המסגרות ולא כבש. העונה סבל לא מעט מפציעות, אבל השלים 18 משחקי ליגה מלאים בהרכב והפך לאחד השחקנים היציבים במערך של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.


ורגוץ'. אחד השחקנים היציבים והמוערכים, למרות הפציעות (ערן לוף)

בעניין אחר, שותפו של ורגוץ' למרכז ההגנה טים הויבך, עבר במהלך השבוע בדיקת אולטרסאונד זכר לפציעה ממנה הוא סובל במפשעה, והשביתה אותו משני המשחקים האחרונים מול בני יהודה ובית"ר ירושלים. לפי ממצאי הבדיקה, הויבך סובל ממתיחה ובכל אופן הוא צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק מול מכבי ת"א, בעוד כשבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי