ג'ורדי קרויף לא יגיע לסוסיאדד, שסגרה עם מועמד אחר

קרויף
קרויף | לירון מולדובן

מסתמן: מאמן מכבי ת"א שהוזכר כמועמד לשמש כמנהל הספורטיבי בסוסיאדד לא יגיע. הבאסקים יחזירו למועדון את רוברטו אולבה, שחקן מאמן העבר של הקבוצה. ג'ורדי ציין שנתיים למותו של אביו יוהאן

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
למרות הדיווחים בספרד, מסתמן שג'ורדי קרויף לא ידיע לריאל סוסיאדד כמנהל ספורטיבי. הקבוצה הבאסקית צפויה להודיע בקרב על חזרתו לתפקיד של שחקן העבר שלה רוברטו אולבה (50). למעשה, אולבה כבר הסכים לקבל את המינוי ומחכה לקבל את השחרור מהקבוצה הנוכחית בה הוא עובד, אינדפנדיינטה מאקוודור.


סוסיאדד עברה שבוע סוער במסגרתו נזרק מהמועדון המנהל הספורטיבי לורן (לורנסו חוארוס), מי ששיחק בעבר תשע שנים בסוסיאדד, אימן אותה והחזיק בתפקיד מ-2009. לאחר עזיבת לורן, פוטר גם האיש הקרוב אליו, המאמן אוסביו סקריסטאן ובמקומו מונה עד תום העונה אימנול אלגואסיל. אוסביו שהחליף בזמנו את דייויד מויס, החזיק בתפקיד שנתיים וארבעה חודשים.


במהלך השבוע, נטען בספרד שג'ורדי קרויף, מאמן מכבי ת"א, הוא אחד המועמדים להחליף את לורן. הולנדי נוסף, פרנק דה בור, הגיש את מועמדותו ונדחה על הסף. הסיבה לכך היא שלסוסיאדד היה מועמד ברור בראש – שחקן ומאמן העבר של המועדון רוברטו אולבה.



קרויף. לריאל סוסיאדד הוא לא יגיע (אריאל שלום)


שוער העבר הבאסקי שיחק בסוסיאדד בין 1995 ל-1999, נשאר במועדון כמאמן ובהמשך שב אליו והחזיק במספר תפקידים ניהולים מקצועיים. הוא עזב לפני שנה בשל סכסוך מתמשך עם לורן ואוסביו ועזב עם משפחתו לאקוודור. על פי מספר פרסומים, סוסיאדד החליטה לשחרר את השניים כדי להחזיר את אולבה, שנתן את הסכמתו וכעת מנסה להשיג שחרור מקבוצתו.


בתוך כך, ציין היום ג'ורדי קרויף שנתיים למותו של אביו יוהאן, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "עזבת אותנו לפני שנתיים, אבל נתת לנו ערכים לחיים וכל מי שהיו קרובים אליך יעבדו קשה כדי להשאיר אותם בחיים… כולנו מתגעגעים אליך".


 

You left us two years ago today. But you gave us the values of life and all those who were close to you will work hard to keep them alive…
We all miss you. #CruyffLegacypic.twitter.com/F1ocvfU39l

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) March 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי