קונטה נבדק ויקבל זריקה, ייעדר לפחות שלושה שבועות

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

בלם בית"ר ירושלים מטופל על ידי רופא פ.ס.ז', ההערכה היא שישוב לכל המאוחר בעוד חודש. בקבוצה מתכוננים לגביע: "הפוקוס כולו על חצי הגמר". קלטינס והייסטר ייעדרו, גם שכטר בספק. סאבו יצטרף לאימונים השבוע

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים, שנהנו משלושה ימי חופש בסוף השבוע, שבו היום לאימונים ובכך פתחה הקבוצה את ההכנות לקראת אחד השבועות הכי חשובים שהיו במועדון בשנים האחרונות. ביום ראשון הבא תשחק בית"ר נגד הפועל קרית שמונה בחצי גמר הגביע ושלושה ימים לאחר מכן ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק העונה בטרנר, שם תתארח אצל האלופה הפועל באר שבע. ארבעה ימים לאחר מכן תשוב הקבוצה לטדי ותארח את בני יהודה במסגרת המחזור השלישי בפלייאוף העליון.

למרות השבוע העמוס, בבית"ר מתרכזים כרגע אך ורק במשחק חצי הגמר נגד קרית שמונה. "אם מישהו חושב שמצפה לנו משחק קל, כדאי שיתעורר ומהר", אמר גורם בקבוצה. "קרית שמונה זו קבוצה סופר קשה שרוצה בדיוק כמונו להגיע לגמר ולסיים את העונה עם תואר. ברור שחושבים גם על הפועל באר שבע, אבל כרגע הפוקוס שלנו כל כולו על חצי הגמר וקרית שמונה".

בבית וגן מודאגים ממכת הפציעות הגדולה שנפלה על הקבוצה לקראת הישורת הסופית של העונה. המגן-בלם אנטואן קונטה, שהמריא לפני יומיים לצרפת, נבדק היום במרפאתו של דוקטור אריק רולאן, הרופא של פריס סן ז'רמן, ומחר צפוי להתייצב פעם נוספת לטיפול ולקבלת זריקה.


אנטואן קונטה. יחסר לבני בן זקן בתקופה מכרעת (דני מרון)

נראה שהבלם לא ישוב לשחק בשלושת השבועות הבאים, לכל היותר יזדקק לחודש כדי להחלים מהפציעה בברכו, לאחר שבדיקת MRI הראתה שהוא סובל מקרע הקטן במיניסקוס. בנוסף לקונטה צפויים להיעדר מהמשחקים הקרובים והקריטיים עבור המועדון גם דוד קלטינס ומרסל הייסטר, שלא יהיו כשירים בתקופה הקרובה.

בבית"ר יעקבו מקרוב אחרי התקדמותו והחלמתו של החלוץ איתי שכטר שמחלים מקרע קטן בשריר הירך האחורי. שכטר שמאוד רוצה לשחק ולהיות עם קבוצתו במעמד חצי הגמר בסמי עופר, חש אמנם הטבה במקום הפגיעה, אך עדין נמצא בספק גדול לחצי הגמר.

שכטר. עדיין בספק לסמי עופר (דני מרון)
שכטר. עדיין בספק לסמי עופר (דני מרון)

אריק סאבו, שנטל אמש חלק במשחקה של נבחרת סלובקיה בנצחון נגד תאילנד, ימריא לישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי ובעקבות היעדרותו של קונטה, הוא עשוי לפתוח כמגן ימני בחצי הגמר. שחקנים נוספים שנמצאים בתמונת ההרכב הם יעקב בריהון ויאקוב סילבסטר, שמרשים מאוד מאז הצטרף בחלון ההעברות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי