רק רשת: מאמן סוונזי פחד מהמוסד באיסטנבול, מקלארן ירד לליגה ה-3?

רועי קהת ומכבי תל אביב מובסים בבשיקטאש
רועי קהת ומכבי תל אביב מובסים בבשיקטאש | דני מרון

קרביאל נזכר ב-1:5 על מכבי ת"א עוד כשאימן את בשיקטאש עם סיפור עסיסי, יו"ר סקאונת'ורפ אישר התעניינות באקס הצהובים. וגם: מה עשה שאקיל אוניל על הבמה במועדון במיאמי והמפגש של גרשון ונטע עם קורל וסרג'י

(גודל טקסט)
17:20: 78 אחוזים מאוהדי דרבי קאונטי לא רוצים להחזיר את בלקמן
בסקר שנערך באחד מחשבונות הטוויטר הפופולריים של אוהדי דרבי קאונטי 78 אחוזים מהם הצביעו נגד החזרתו של ניק בלקמן. בסקר השתתפו 123 אנשים. האם מדובר בחדשות טובות עבור מכבי תל אביב?


ניק בלקמן. אוהדי דרבי לא רוצים אותו (אריאל שלום)
ניק בלקמן. אוהדי דרבי לא רוצים אותו (אריאל שלום)


17:05: יו"ר סקאונת'ורפ יונייטד אישר שהוא מעוניין במקלארן
יו"ר סקאונת'ורפ יונייטד מהליגה השלישית באנגליה פיטר סוואן אישר שהוא מעוניין בסטיב מקלארן כאחד המועמדים להחליף את המאמן גרהאם אלכסנדר והוא מתכנן לפנות אליו בקרוב.


15:50: דורטמונד מרוצה מהמנהל שלה
מיכאל צורק, המנהל הספורטיבי הוותיק של בורוסיה דורטמונד, ממשיך לקבל את הקרדיט. במועדון פרסמו שהוא קיבל הארכת חוזה עד 2021. "ההישגים ב-10 השנים האחרונות קשורים אוטומטית לשמו של מיכאל צורק", אמר יו"ר המועדון האנס יואכים ואצקה, "צורק מייצג יכולת, נאמנות ותחושת זהות. אני מצפה להמשך העבודה שלנו איתו".


Michael #Zorc verlängert bis 2021. Alle Infos: https://t.co/yyQNj14Mvlpic.twitter.com/LfrsqwLZst

— Borussia Dortmund (@BVB) March 26, 2018


14:30: כשאנשי המוסד לא אהבו את הפסדה של מכבי תל אביב באיסטנבול
קרלוס קרבליאל הפורטוגלי מוביל את סוונזי להישרדות בפרמיירליג, אבל לא שוכח את ימיו בטורקיה. המאמן העניק ראיון, סיפר על חוויות מהימים בהם אימן את בשיקטאש וחשף סיפור עסיסי. אחרי ה-1:5 של בשיקטאש על מכבי ת"א בליגה האירופית, ניגשו אנשים למאמן וסיפרו שהמוסד (שככל הנראה ליווה את הצהובים לאיסטנבול) לא מרוצה מהתוצאה: "זה היה מפחיד", סיפר הפורטוגלי.



רועי קהת עם קולאוטי, דאבור ומדוניאנין. המוסד לא היה מרוצה? (Gettyimages)


12:15: אוהדי ארסנל מתים על מה שעשה אוזיל לאינייסטה
כוכב התותחנים פגש את הספרדי מקרוב במשחק ההכנה בין גרמניה לספרד, ועבר אותו עם עבודת רגליים זריזה. האוהדים האנגלים, שאין להם הרבה סיבות לשמוח בעונה האחרונה, התנפלו על הטוויטר והחמיאו לקשר שלהם. "אוזיל עשה אינייסטה לאינייסטה", כתבו.


Ozil did a Iniesta to Iniesta pic.twitter.com/4UDzGoleuf

— Arsenal4Ever (@PremLovesMusic) March 25, 2018


11:30: שחקני מכבי תל אביב דואגים לנזקקים
שחקני מכבי תל אביב יחד עם אוהדי הקבוצה הצליחו לגייס כ-60 אלף שקלים לבניית סל מזון לחג עבור משפחות מעוטות יכולת. ביום שישי האחרון הגיעו שחקני הקבוצה חד עם למעלה מ-100 מאוהדי הקבוצה והשלימו את מבצע "פסח כחול-צהוב" של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב בשיתוף עם ארגון 'אחים לסמל' ועמותת 'פתחון לב', יחד הם ארזו למעלה מ-250 אריזות מזון, כאמור בעלות כוללת של כ-60 אלף שקלים, שיספקו למשפחות נזקקות רבות לקיים את חג הפסח כהלכתו.



אצילי ובן חיים אורזים חבילות מזון (רמי גרידיש)


11:05: שחקני הפועל חיפה חילקו חבילות מזון

במסגרת פעילות המועדון למען הקהילה חילקו הבוקר שחקני הקבוצה חבילות מזון למשפחות נזקקות בקרית חיים לרגל חג הפסח, פעילות בשיתוף עם וועד קרית חיים. לפעילות הצטרף סניף דואר בן עמי בעכו שדאג לשדרוג החבילות. השחקנים קיבלו כתובות של משפחות שידן אינה משגת והביאו להן את חבילות החג. בפעילות השתתפו גם מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג וההנהלה.

 


שחקני הפועל חיפה (דוברות הפועל חיפה)


10:30: רדיו שאק
כדורסלן, ראפר, שחקן, כוכב טלוויזיה – יש משהו ששאקיל אוניל לא יכול לעשות? הלילה הוא הוסיף עוד מקצוע לרשימה – די.ג'יי. כוכב ה-NBA לשעבר עלה על הבמה במסיבה במיאמי והקפיץ את הקהל.


 

#djdieselmiami @roparrish

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq) on



10:20: כשרמי גרשון פגש את סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ', רמי גרשון, נטע אלחמיסטר – מה יכול להיות רע? קפטן מכבי חיפה וחברתו יצאו לבילוי עם מגן/קשר ברצלונה וזוגתו הישראלית, ולאלפי העוקבים באינסטגרם לא נותר אלא לקנא בשניהם. (לחצו כאן והיכנסו לכתבה המלאה)


גרשון ורוברטו עם סימנוביץ' ואלחמיסטר (אינסטגרם)גרשון ורוברטו עם סימנוביץ' ואלחמיסטר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי