רק רשת: טבס נפצע במשחק כדורגל בכלא, ייעדר חודש

קרלוס טבס
קרלוס טבס | Gettyimages

כוכב בוקה ג'וניורס צפוי להיעדר חודש לאחר שנפצע במשחק כדורגל כשהלך לבקר את אחיו בכלא. וגם :סלאח אטרקציה, ערן לוי תוקף ולאציו נפלה קורבן להאקרים

(גודל טקסט)
23:05: קרלוס טבס נפצע במשחק כדורגל בכלא
פציעות בכדורגל הן דבר שבשגרה. גם פציעות הזויות הן דבר שכיח, אך מדי פעם יש יוצאות מן הכלל: חלוץ בוקה ג'וניורס, קרלוס טבס, צפוי להיעדר חודש לאחר שנפצע במשחק כדורגל בבית כלא בארגנטינה, כשהלך לבקר את אחיו שכלוא לאחר שהיה מעורב בשוד. מיותר לציין שבבוקה כועסים על התקרית.



טבס. פציעה לא שגרתית (Gettyimages)


22:06: הפועל ראשון לציון היא מחזיקת גביע המדינה לילדות
הפועל ראשון לציון היא מחזיקת גביע המדינה לילדות אחרי שניצחה בגמר על מכבי חיפה 65-94. הלבנות אדומות מראשל"צ פתחו חזק מאד והגדילו את הפער ככל שהדקות עברו. חמש שחקניות קלעו בספרות כפולות אצל מחזיקת הגביע הטריה בראשות הקפטנית אלין גולן, מהצד השני תמר זינגר היתה שם בשביל חיפה עם 38 נקודות.



הפועל ראשל"צ (איגוד הכדורסל)


22:05: מכבי רעננה מחזיקת גביע המדינה לנערות א'
מכבי רעננה היא מחזיקת גביע המדינה לנערות א' אחרי ניצחון בגמר הערב על הפועל גלבוע/מעיינות 38:61. הקבוצה מהשרון הוליכה מהפתיחה ולא נתנה סיכוי לקבוצה מהצפון עד הסיום. ירדן גרזון שחקנית נבחרת הנוער בלטה אצל רעננה עם 20 נקודות.



מכבי רעננה (איגוד הכדורסל)


19:30: לינוי גבע ואיתי צרור הוכתרו לאלופי ישראל לנוער בגלשני RSX

הגולשת לינוי גבע מהפועל נהריה והגולש אייל צרור מהפועל שדות ים הוכתרו לאלופי ישראל לנוער בגלשני RSX לאחר שניצחו בתחרות שנערכה במסגרת שבוע האביב לזכרו של רב סרן אסף אסולין ז"ל, בהשתתפות 528 שייטים.





14:57: ערן לוי עלה להתקפה 

ערן לוי, כוכב מכבי נתניה, שיתף את קוראיו בפוסט באינסטרגרם מחוויות מפלייאוף הקליפים לשחקני כדורגל ובמקביל שלח גם מסר חד וברור לכל האמירות והרמיזות המרושעות בקשר למשקלו ולהתאמתו לנבחרת ישראל.   "הכלבים נובחים והשיירה עוברת", כתב לוי.


 

הכלבים נובחים והשיירה עוברת #playofftime @rafael_castroprohighlights

A post shared by ערן לוי (@eranlevi99) on




13:48: כיף ללמוד עם מוחמד סלאח
מי אמר שמסיבות בית ספר לא יכולות להיות כייפיות? זה מה שקרה לתלמידים בליברפול שלפתע בלי אזהרה מוקדמת קפץ עליהם מאחורי הפרגוד מוחמד סלאח, כוכב המייטירדס, ועורר התרגשות עצומה.


Who says school isn't great fun? pic.twitter.com/fNaimMcJYO

— Mohamed Salah (@22mosalah) March 28, 2018

13:07: אגבונלהור יעזוב אחרי 17 שנים
גבי אגבונלהור בן ה-31 יעזוב בתום העונה את אסטון וילה לאחר ששיחק במועדון 17 שנה ברציפות. החלוץ הוותיק שכבש 84 שערים בפרמיירליג סבל בשנים האחרונות משורה של פציעות מגבילות ובשלוש העונות האחרונות, שתיים מהן בצ'מפיונשיפ כבש רק שני שערים ב-19 הופעות. אגבונלהור מתלבט בין פרישה לבין הצטרפות לליגה שמתאימה יותר לבני גילו כמו ה-MLS.


 אירוע נדיר. אגבונלהור כובש (Getty)


12:30 העבריינים עקצו וגם נענשו
איש הנהלה של לאציו נפל קורבן מלתרגיל הונאה והעביר שני מיליון יורו שהביאנקוצ'לסטי היו חייבים על הבלם ההולנדי סטפן וריי לחשבון שנמסר לו באימייל שנשא כביכול את החותמת הרשמית של פיינורד. מאוחר יותר התגלה לאיטלקים על הזיוף ועל כך שהכסף לא עבר כלל לאלופת הולנד (היוצאת).


אלא שגם העבריינים לא נהנו מהכסף משום שהפרטים שנתנו לא עברו תהליך ההעברה את IBAN – תקן בינלאומי שמזהה את מספר חשבון הבנק, מספר הסניף, זיהוי הבנק והמדינה בה מתנהל החשבון. אחרי חקירה נמצא הסכום, שני מיליון יורו כאמור, בחשבון בנק בהולנד.


11:14: הקריירה של טוטי החלה לפני חצי יובל בדיוק
היום לפני 25 שנים בדיוק ב-28 ממארס החלה הקריירה של פרנצ'סקו טוטי. האיטלקי הבינלאומי ששירת קבוצה אחת את רומא במשך 23 שנים רשם 307 גולים ו-197 אסיסטים ב-385 משחקים עבור הג'אלרוסי ואף זכה עמה בסריה A ופעמיים בגביע ובסופר קופה.




25 Years Ago Today:

Francesco @Totti made his debut for @ASRomaEN:

785 Games
⚽ 307 Goals
197 Assists



09:37: תרגיש כמו ילד, אינסינייה
האם זה מקרי או מכוון שבנבחרת איטליה בוחרים את הילד הגבוה ביותר, מאותן קבוצות הילדים המלוות קבוצות בוגרות לפני תחילת משחקים, לצדו של לורנצו אינסינייה (1.63 מ') הנמוך בשחקני האזורה. כך או כך זה בהחלט משעשע 



2 Coppa Italia
2 Supercoppa Italiana
1 Serie A

1 Emperor Of Rome pic.twitter.com/kQdx8Y2J7J

— SPORF (@Sporf) March 28, 2018

The Italian national team always give Lorenzo Insigne the tallest mascot. pic.twitter.com/bqLIwSahlj

— Football__Tweet (@Football__Tweet) March 27, 2018


08:22: הליגיונרים חוזרים הביתה
בעוד תומר חמד ובירם כיאל  העלו לסטורי את הצער המופגן שלהם מחילופי מזג האוויר, מהאביב הקייצי של ישראל לקור המקפיא בלונונאדון וברייטון (הבדל של למעלה מ-20 מעלות), ביברס נאתכו לא מתרגש. הוא חזר למוסקבה ובחר לאמן את הילד בשער במגרש מכוסה שלג.



נאתכו והילד. אולי גם נבחרות הילדים שלנו צריכות להתאמן בתנאים כאלה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי