מסתמן: מוגרבי יגיע לבאר שבע, ראדי וגאדיר יצפינו לסכנין

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | דני מרון

וואקמה הגביר את הקצב באימונים ועשוי לפתוח ברביעי מול בית"ר בטרנרה. במועדון משקיעים מאמצים כדי למנוע זליגת אוהדים צהובים שחורים ליציעי המארחת. ומה היה לאייל גולן הצהוב שחור לומר לאוהדים האדומים?

(גודל טקסט)

בהלת כרטיסים בבירת הנגב: בעוד חמישה ימים (רביעי) תארח הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים למשחק העונה האמיתי, ועד אז משקיעים בטרנר מאמצים כדי למנוע זליגת אוהדים ירושלמים ליציעים האדומים. 14 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם בטרנר. 12,500 בעלי מנויים שאליהם יתווספו 1,550 ירושלמים (הכרטיסים הועברו לבית"ר בשבוע שעבר), ועוד כ-2,000 כרטיסים שיוקצו ל"אוהדים מתמידים" מקרב האדומים. כל שעליהם לעשות כדי לזכות בסחורה החמה הוא להיות זמינים לשיחת טלפון מנציגי חברת "שפע", משווקת הכרטיסים של המועדון, ולאשר הגעתם.

היוזמה הטלפונית נועדה להבטיח שרק אוהדים מקומיים, שמספרי הטלפון שלהם שמורים במערכת, יאכלסו את המקומות הפנויים ביציע הצפוני. בבירת הנגב זוהו בעבר מקרים שבהם אוהדים של קבוצות החוץ, בעיקר מקרב אוהדי הקבוצות הגדולות, הסתננו בדרכי עורמה ליציעי הקבוצה הביתית. "אוהדים שלנו שרכשו כרטיסים למשחקים מול קבוצות שלא נחשבות כמושכות קהל, כמו רעננה, עכו ומכבי פתח תקווה, נמצאים בעדיפות ראשונה לרכוש כרטיסים למשחקים 'חמים', ואליהם נתקשר", אומרים בטרנר. השוטרים והמאבטחים שיוצבו בכניסות לאצטדיון קיבלו הנחייה להקפיד שלא יווצר ערבוב בין מחנות האוהדים ביום רביעי. בלשים סמויים יישבו ביציעים ויעקבו אחרי תנועות חשודות. אוהד שיכנס "בטעות" לטריטוריה אדומה יסולק מתחומי האצטדיון.

באר שבע עדיין לא ניצחה העונה את בית"ר, ובקבוצה של ברק בכר מבינים שהשארת הנקודות בבית עשויה לבשר על תחילת ההתנתקות מהדולקות בעקבותיה. טוני וואקמה הגביר את הקצב באימונים ומתוכנן לחזור להרכב, לאחר היעדרות ממושכת. דור אלו התלונן על מיחושים בברכו, ובימים הקרובים ייעשה מאמץ להכשיר אותו לבית"ר.


וואקמה. אוהב להבקיע מול בית"ר (דני מרון)

בצוות הרפואי מעודדים מהשיפור במצבו של מתן אוחיון, שהולך ומשתקם מהקרע בשריר האחורי. יש אפשרות שמוחמד גדיר ומיחאי קורהוט, שעברו ניתוחי ברכיים, ילקחו בחשבון בהמשך הפלייאוף. גאדיר נמצא על הכוונת של בני סכנין לקראת העונה הבאה, בדומה למהראן ראדי שטרם קיבל פנייה מקבוצתו הנוכחית להאריך את חוזהו שמסתיים בתום העונה. אליהם עשוי להצטרף עמראן אל קרינאווי שאמנם הוחתם לחמש שנים בבאר שבע, אבל עשוי להמשיך עונה נוספת בסכנין כמושאל. את הדרך ההפוכה, מדוחא לטרנר, צפוי לעבור פיראס מוגרבי המיוצג על-ידי דודו דהאן. התנועה של מוגרבי לכיוון דרום תצבור תאוצה בתנאי שידחה את תוכניתו לעבור לקבוצה בחו"ל

אייל גולן, הבעלים של הפועל מרמורק אבל גם אוהד מוצהר של בית"ר ירושלים, הופיע לפני מספר ימים בבאר שבע, ובין שיר לשיר התייחס למשחק העונה הממשמש ובא. כחימום לפני המופע המרכזי עמד גולן על הבמה שהוצבה באולם הקונכיה ופלירטט עם הקהל. "מה שטוב, שהוצאנו את מכבי תל אביב מהסיפור, נשארנו שנינו", אמר גולן לקול תשואות הקהל, ואז הוסיף ואמר: "לא איכפת לי שתיקחו אליפות, בתנאי שאני אקח גביע. או דאבל…".

את המחמאות לקהל המקומי הוא זימר כהדרן: "באמת, מה שנבנה בבאר שבע בכדורגל זה דבר אדיר. אני חושב שיש כאן קבוצה מדהימה, והדבר הכי חשוב זה הקהל של ב"ש. מגיע לכם שאפו!".

ועדיין באווירת החג: ארגון האוהדים "וסרמיליה" גייס את טובי אנשיו וכמה משחקני הקבוצה, ובכוחות משותפים נאספו 1,400 ארגזי מזון וחולקו למאות משפחות בעיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי