"אנחנו כבר בטירוף לקראת חצי הגמר נגד קריית שמונה"

שחקני בית"ר חוגגים
שחקני בית"ר חוגגים | דני מרון

בבית"ר ירושלים נערכים למשחק בראשון בסמי עופר והשחקנים במוטיבציית שיא. הצוות המקצועי מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים. שכטר יפתח על הספסל, קלטינס, ז'אורז'יניו, הייסטר וקונטה מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים, שעומדת לפני אחד השבועות הכי גורליים של הקבוצה מתחילת העונה, קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת משחק חצי גמר הגביע ביום ראשון (20:50), בסמי עופר  נגד הפועל קריית שמונה. בהמשך השבוע מצפה לצהובים-שחורים משחק הצמרת המסקרן נגד הפועל באר שבע בטרנר.

"אנשים פה בטירוף לקראת חצי הגמר", אמר שחקן בקבוצה לספורט1, "עבר הרבה זמן מהמשחק האחרון שלנו ואנחנו כבר מחכים לחזור לדשא. כולם יודעים שזה משחק שאין ממנו חזרה. אנחנו רחוקים שני משחקים מלהניף גביע, נעשה הכל כדי שזה יקרה".

לקראת המשחק קיימת התלבטות לגבי מערך ההגנה, כאשר הקבוצה עשויה לפתוח במערך של שלושה בלמים, כפי שהיה במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה (0:2). במקרה כזה יפתח עופר ורטה בעמדת המגן הימני, שון גולדברג יתופקד כבלם שלישי, לצידם של מיקי סירושטיין וטל כחילה, וחן דילמוני ישחק כמגן שמאלי.


גולדברג. בלם שלישי? (דני מרון)

מרכז הקישור יורכב מקלאודמיר, אופיר קריאף ואריק סאבו, שחזר לאימונים אחרי שסיים את המסע לתאילנד עם נבחרת סלובקיה. אם בית"ר אכן תפתח במערך הגנתי מעובה, יאבד אחד משחקני החלק הקדמי את מקומו בהרכב. מול נתניה היה זה חן עזרא שפתח על הספסל.

איתי שכטר כשיר, אך יפתח על הספסל ובצוות המקצועי ישתמשו בו בהמשך המשחק אם יהיה צורך. אנטואן קונטה, מרסל הייסטר וז'אורז'יניו הפצועים לא יכללו בסגל ויתכן שגם דוד קלטינס, שטרם החלים ממתיחה בשריר, לא יכלל בו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי