בסכנין לא מתכוונים להציע לאברהם פאס תפקיד מקצועי במועדון

אברהם פאס
אברהם פאס | ערן לוף

הבלם הספרדי שצפוי להודיע לפרוש בסיום העונה לא יישאר במועדון. ההנהלה נגד מימוש האופציה על מרשיץ'. בסכנין זועמים: "מוגרבי ישחק בישראל רק בסכנין"

(גודל טקסט)

לאחר פגרה של שבועיים, תחזור בני סכנין בסוף השבוע לליגה ותצא למשחק חוץ מול הפועל אשקלון. המאמן טל בנין כבר הצהיר בפני השחקנים כי העונה טרם הסתיימה והמחזורים האחרונים יהיו מבחן עבורם לקראת העונה הבאה. הקבוצה צפויה לעבור מהפכה בקיץ כאשר שחקנים רבים יעזבו כמו הבלמים סארי פלאח ועלאא אבו סלאח, המגן וונדרסון והקשר סגס תאמבי.

הבלם אברהם פאס (39 ביוני) יפרוש בקיץ הקרוב ובשלב זה במועדון לא מתכוונים להציע לו תפקיד מקצועי במועדון. במהלך העונה היה מי שהציע בסכנין לשלב את הספרדי בצוות שיוביל את העונה הבאה, אך המחלוקות הרבות שהיו מול הבלם במהלך העונה פסלו את האופציה הזאת. "היו יותר מדי בעיות סביב פאס בכדי שיהיה חלק מהמועדון", אמרו בסכנין.

במועדון גם מתלבטים לגבי עתידו של אנטוניו מרשיץ', כאשר גורמים בכירים בהנהלה נגד מימוש האופציה לעונה נוספת ואילו המאמן טל בנין רוצה לראות את הקשר עונה נוספת בקבוצה. בכל מקרה ההחלטה תתקבל בסיום העונה.

במקביל בקבוצה עוקבים אחר עתידו של פיראס מוגרבי. האחרון מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ובסכנין לא אהבו את הדיבורים לאחרונה סביב מעברו להפועל באר שבע. "מוגרבי תחת חוזה ובישראל הוא ישחק רק בסכנין. אם תגיע הצעה מאירופה שלא נוכל לסרב לה, לא נרצה לעצור את ההקדמות של השחקן", אמר הבוקר גורם בכיר בסכנין.


מוגרבי. סכנין לא מתכוונת לוותר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי