מחירו הגבוה של האסלביינק לא ירתיע את הפועל ב"ש, מיגל ויטור נותח

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | ערן לוף

ראשי האלופה סימנו את ההולנדי של קריית שמונה, ייתכן שיוצעו לשירצקי שחקנים שהושאלו בעונה האחרונה כדי להוזיל עלויות. הבלם נותח במשך כשעה בפורטוגל והעלה פוסט מחדר ההתאוששות. כעת יחל תהליך השיקום הקשה

(גודל טקסט)
נייג'ל האסלביינק צפוי ללבוש החל מן הקיץ הקרוב מדים של קבוצה גדולה. הפנומן ההולנדי של קריית שמונה מחוזר בארץ על-ידי מספר קבוצות, ביניהן הפועל באר שבע שהציבה אותו במקום גבוה ברשימת "המבוקשים" שלה לקראת העונה הבאה.


אחיינו של ג'ימי פלויד האסלביינק, אקס צ'לסי ונבחרת הולנד, תפוס חזק: סוכן הולנדי וסוכן ישראלי מטפלים בענייניו, בנוסף כמובן לאיזי שירצקי שהחתים אותו לשנתיים בקריית שמונה ויש לו אופציה לקבוע את עתידו ביחס לעונה הבאה. בבירת הנגב מודעים לכך שעל-פיו של שירצקי יישק דבר וההתנהלות תיעשה בהתאם. ההערכה היא שגם אם תג המחיר של האסלביינק יהיה גבוה מאוד במושגים ישראלים, באר שבע תהיה מוכנה להתמודד עם האתגר הכלכלי. ייתכן שמספר שחקנים מן הסגל הרחב של הפועל באר שבע, מתוכם כאלה שהושאלו לקבוצות אחרות, יוצעו לשירצקי במסגרת עסקת חבילה עתידית.


עתה כבר ברור שמצבת הזרים של האלופה תעבור טלטלה בעונה הבאה. הבלם מיגל ויטור נותח היום במשך כשעה בפורטוגל לשחזור הרצועה הצולבת, ייעדר בין שישה לתשעה חודשים ולאחר שידרשו בשלומו ויאחלו לו החלמה מהירה, תתקבל החלטה לא פשוטה בעניינו – לחתוך, להקפיא או לאייש רק חמש משבצות של זרים עד הודעה חדשה, במידה שיוחלט לחכות לו. לפי הודעה רשמית שמסרה הפועל באר שבע, לאחר תקופת התאוששות יחל ויטור בהליך השיקום.


 

My surgery is finished. Now, is time to look foward and make a good recovery. Cirugia terminada. Agora é tempo de olhar em frente e fazer uma boa recuperação.

A post shared by Miguel Vitor (@miguelvitor15) on



זר נוסף שמעמדו לא ברור הוא איסאק קואנקה. בסיום העונה יחודשו הניסיונות להגיע להבנות עם הקשר על פרידה הדדית, מהלך שלא הצליח בחלון ההעברות של ינואר. בטרנר מודעים לאפשרות שאקס ברצלונה ידרוש לכבד את חוזהו שיסתיים רק בקיץ 2019. במקביל הופרחו מספר בלוני ניסוי בכיוונו של מיחאי קורהוט, שחזר לאחרונה לאימונים מלאים בעקבות ניתוח בברכו. היו שניסו לשכנע את המגן ההונגרי לבחון אופציות מחוץ לבירת הנגב במיוחד לאחר הסיכום שהושג עם מגן הפועל חיפה, שמואל שיימן. סוכנות השחקנים ההונגרית שקורהוט משתייך אליה מסתייגת בשלב זה מן הרעיונות למצוא לו קבוצה חדשה, בהתחשב בעובדה שחוזהו הוארך לפני מספר חודשים עד 2020.



כמו קואנקה, גם קורהוט לא ימהר לעזוב את בירת הנגב (דני מרון)


על הדשא יש לברק בכר רק שניים וחצי זרים המתפקדים בעצימות גבוהה ויהיו בתוכניות ליום רביעי מול בית"ר ירושלים. ג'ון אוגו חזר לעניינים והוא בכושר טוב, בדומה לחלוץ הצ'כי תומאש פקהארט שכבש כמה שערים חשובים במאני טיים. ציפיות גבוהות תולים אצל המוליכה בטוני וואקמה שהחלים מהפגיעה בקרסול. הגנרל ומאור מליקסון ינסו לנצל את העייפות של הגנת בית"ר ואת הסגל הדליל יחסית העומד לרשות בני בן-זקן ושות'. יאקוב סילבסטר, שכובש בלי הפסקה וגם הבקיע במפגש הקודם בין שתי הטוענות לכתר, יזכה להשגחה מאחד הבלמים המקומיים.


בינתיים המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת משחק העונה מחרתיים. כחלק מהפקת הלקחים מהמפגש הקודם שהסתיים בהתפרעות של כמה מאוהדי בית"ר שתקפו מאבטח והרסו ציוד בטוטו-טרנר, הורתה המשטרה על השארת מאבטחים אזרחיים בתחומי האצטדיון לפרק זמן ארוך גם לאחר סיום המשחק. כוחות גלויים וסמויים, מתוגברים בפרשים, ישמרו על הסדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי