שעות לפני הפועל חיפה: אבוקסיס הורחק משני משחקים בפועל

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה הורשע בהתנהגות בלתי הולמת לאחר שהודה בתנועת יריקה וקללה לעבר אוהד הפועל ב"ש ובהתפרצות על השופטים. לא יעמוד על הקווים במשחק הערב (19:00, ספורט4). עוד מבית הדין: עונש קל לקמארה

(גודל טקסט)

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הורחק משני משחקים בפועל, שני משחקים על תנאי לשנה ונקנס ב-5,000 שקלים בשל התנהגות בלתי הולמת. בדו"ח השיפוט מהמשחק בין בני יהודה להפועל באר שבע נטען שהמאמן ירק לעבר אוהד שקילל אותו וזאת לאחר שהתפרץ נגד השופטים. בדיון, אבוקסיס הכחיש שירק ואישר שביצע תנועת יריקה וקילל.

הדיין ישראל שמעוני כתב: "הגרסה שמסר הנאשם מאששת את עיקרי דו"ח השיפוט. הניואנסים אינם רלוונטיים לעצם ההרשעה. יריקה או אפילו תנועת יריקה לעבר אוהד יריב בזמן הירידה לחדר ההלבשה, קל וחומר כאשר נלווית אליה קללה, מהווה גם היא כשלעצמה בסיס להרשעה".

הדיין הפעיל עונש על תנאי שעמד כנגד אבוקסיס וגזר עליו עונש חמור יחסית. המאמן לא יעמוד על הקווים במשחק של בני יהודה הערב (19:00, ספורט4) ולא במשחק הבא מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. עוזרו אורי גוטמן ינהל את המשחק בצוותא עם יעקב אסייג.

בני יהודה ביקשה לדחות את ההרחקה לשני המשחקים הבאים, כך שאבוקסיס יוכל לעמוד על הקווים הערב, אך נדחתה על ידי ההתאחדות. גורם בקבוצה אמר: "מדובר בעונש קשה לכל הדעות. היה ליוסי עונש הרחקה על תנאי ממשחק אחד והחליטו להעניש אותו בהרחקה משני משחקים. כבר התרגלנו שקורים דברים בלתי צפויים, אבל כל פעם מצליחים להפתיע אותנו מחדש".


אבוקסיס. לא יעמוד על הקווים הערב (עדי אבישי)

עוד מבית הדין, מוחמד עלי קמארה מהפועל רעננה הורחק משני משחקים בפועל. כזכור, הגינאי הורחק במהלך דו קרב הפנדלים בחצי גמר גביע המדינה בשל מה שנתפס כתנועה מגונה לעבר אוהדי בית"ר ירושלים. קמארה טען שלא התכוון לקלל והבטיח לחדול מחגיגה בדרך זו. הדיין נועם ליובין קיבל את הטענה והסתפק בעונש קל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי