קרע חלקי לברנקו ורגוץ', שלא צפוי לחזור לשחק העונה

קיארטנסון ורגוץ מכבי תל אביב נתניה
קיארטנסון ורגוץ מכבי תל אביב נתניה | עדי אבישי

מכבי נתניה הודיעה הבוקר שלאחר בדיקת אולטרסאונד שעבר הבלם הוא צפוי להעדר כארבעה שבועות ולמעשה סיים את העונה לאחר שבקבוצה יעדיפו שלא לסכנו. ניסיונות להכשיר את הויבך בשל מצוקת הבלמים

(גודל טקסט)

בשורה רעה למכבי נתניה. בלם הקבוצה ברנקו ורגוץ', שנפצע בניצחון 1:4 על מכבי תל אביב, עבר הבוקר (חמישי) בדיקת אולטרסאונד ולפי הודעת הקבוצה אובחן עם קרע חלקי ברצועת הקרסול הפנימית, וצפוי להיעדר כארבעה שבועות.

ורגוץ' מצטרף לעלי מוחמד שסובל מבצקת ברגלו ולמעשה שניהם לא צפויים לשחק עד תום העונה. לקראת המשחק החשוב מול הפועל חיפה ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט4), בנתניה ינסו להכשיר את הבלם הגרמני טים הויבך לאחר שגם דין מימוני סובל מכאבים ברגלו ובספק רב למשחק. דודי תירם שהציג יכולת טובה מכבי תל אביב צפוי לפתוח בכל מקרה כי הוא הבלם היחיד הבריא בסגל.

כזכור, הבלם הקרואטי שהאריך לאחרונה את חוזהו בקבוצה מעיר היהלומים סבל ממספר פציעות העונה מהן החלים מהר יחסית, אך עושה רושם שכמו במקרה עלי מוחמד, במכבי נתניה יעדיפו שלו לסכנו. בסגל של נתניה יש ארבעה בלמים פצועים כולל גיא גרוס שכלל לא שיחק העונה. המגן חגי גולדנברג עשוי לפתוח כבלם בלית ברירה. 

בקבוצה קיבלו בשמחה את ההפסד של הפועל חיפה אמש. במועדון אמרו: "אם לא ננצח ביום ראשון את הפועל חיפה, הניצחון על מכבי תל אביב לא יהיה שווה כלום. מבחינתנו זאת ההזדמנות האחרונה להגיע לאירופה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי