אמיר חלאיילה יבקש לעזוב את בני סכנין בסיום העונה

חלאיילה
חלאיילה | צילום: ערן לוף

החלוץ מאוכזב מיחסו של טל בנין וסיפר למקורביו: "נמאס לי כבר". במועדון ביקרו את המאמן לאחר ה-2:0 להפועל אשקלון על הספסול של שמש: "חבל שטל לא מבין שהוא יכול לעשות גול מכל מצב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ביקורת נוקבת בקרב אנשי בני סכנין כלפי המאמן טל בנין והשחקנים על ההפסד אמש (שבת) 2:0 להפועל אשקלון ובעיקר על הגישה של השחקנים. "הקבוצה הגיעה לא מוכנה מנטאלית למשחק ונראה שחלק מהשחקנים עוד נותרו בפגרה וחבל", אמר גורם במועדון והוסיף: "כולם צריכים להבין שהם תחת מבחן".

גם בנין עצמו נשמע מאוכזב במיוחד שאמר: "אני מאוכזב מעצמי ומהשחקנים כי אפשר להפסיד אבל יש דרך. אני נלחם תמיד מכך ששומעים שסיימנו את הליגה ומבחינתי ההרגשה כמו לכל ספורטאי צריכה להיות שזה לא נעים להפסיד. אני רוצה לנצח בכל משחק עד לסיום העונה ולסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון. יהיה פה מדד לשחקנים לקראת העונה הבאה ומי שיהיה טוב יישאר כאן".

פרט להפסד בנין גם סופג ביקורת על שחקנים שלא פתחו בהרכב הראשון ושחקנים שכלל לא נכללו בסגל. במועדון ציפו כי החלוץ עידן שמש שהיה אחד החלוצים הטובים והמשמעותיים של הקבוצה בשנים האחרונות יפתח על חשבונו של ג'ורדן פושה המורחק, אבל בנין בחר דווקא לתת עדיפות לצעיר אוסמה חלאיילה. "שמש הוא סוג השחקנים שיכול לעשות גול בכל מצב ובכל דקה. חבל שבנין לא מבין את זה", אמרו במועדון.

שחקן נוסף שזעם הוא החלוץ אמיר חלאיילה. האחרון נרכש על ידי סכנין במהלך חודש ינואר מהפועל באר שבע כדי להפוך אותו לחלוץ הבכיר בקבוצה ואילו המאמן כלל לא הלביש אותו. חלאיילה הביע כעסו כבר באימון המסכם ולא מן הנמנע כי יעמוד לוועדת משמעת. חלאיילה אמר למקורביו: "אני רוצה להישאר בסכנין ואוהב את המקום אבל נמאס לי כבר. אני משקיע המון והמאמן לא נותן לי". מקורביו של השחקן אף סיפרו כי יבקש לעזוב את הקבוצה אם בנין ימשיך וזאת למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.

אמיר חלאיילה. מסוכסך עם בנין (ערן לוף)
אמיר חלאיילה. מסוכסך עם בנין (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי