שחקן בהפועל עכו: אם לא נרד בשבוע הבא, אז עוד שבועיים

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

במועדון מאוכזבים מהתיקו מול רעננה ובעקבות הניצחונות של אשדוד ואשקלון עלולים לרדת רשמית כבר בשבוע הבא. במועדון הופתעו מספסולו של בלטקסה, טוויזר לשחקנים: "אתם לא יודעים לנצל מצבים"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו אומנם השיגה נקודה במשחק החוץ מול הפועל רעננה (1:1), אבל עדיין במועדון יצאו באכזבה מהמשחק לאור ההחמצות הרבות שעלו ביוקר. עם זאת, במועדון התרשמו מהלחימה של השחקנים, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה כבר זמן רב עם רגל וחצי בליגה הלאומית.

"אתם לא יודעים לנצל מצבים", אמר המאמן איציק טוויזר לשחקנים בחדר ההלבשה. גם שאר הגורמים בהנהלה ציינו גישה דומה. "אם היינו מכניסים מחצית מהמצבים אליהם הגענו במהלך העונה ולא רק במשחק הזה, היו לנו מספיק נקודות כדי להיות קרובים לכל הקבוצות בתחתית" אמרו במועדון.

בעכו גם התאכזבו מכך ששאר היריבות, בעיקר מועדון ספורט אשדוד והפועל אשקלון, השיגו ניצחונות והמשמעות ברורה – הפסד ביתי לאשדוד בשבת שווה ירידה רשמית. לפיכך, המשחק הוגדר במועדון כ'להיות או לחדול'. בכל מקרה בקרב השחקנים נראה כי הירידה כבר נרשמה ואחד מהם אמר לאחר התיקו: "התוצאות של המחזור הזה כבר הורידו אותנו ואם זה לא יהיה בשבוע הבא, אז זה יקרה שבוע לאחר מכן".

במועדון אומנם שיבחו את הצוות המקצועי על ההרכב הראשון שפתח במשחק והרשים במחצית הראשונה, אבל הופתעו מאי הכללתו בהרכב של המגן מתן בלטקסה שהגיע ממכבי תל אביב. "בלטקסה הוא אחד הטובים שיש לנו והיה חייב לפתוח במשחק" אמרו בעכו.


מתן בלטקסה. "אחד הטובים" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי