אנדר הררה מכחיש כי ירק על הסמל של מנצ'סטר סיטי בדרבי

אנדר הררה
אנדר הררה | AFP

קשר השדים האדומים צולם יורק בכיוון חשוד על דשא האיתיחאד במחצית, אך דובר הקבוצה טוען: "זו היתה תאונה". הררה עצמו: "אסור לזלזל ביונייטד, דיברנו על גאווה נטו". גם סיטי וגם יונייטד מעוניינות בפרד משחטאר

(גודל טקסט)
קשר מנצ'סטר יונייטד, אנדר הררה, מכחיש האשמות כאילו זלזל במנצ'סטר סיטי וירק על סמל הקבוצה בדרבי המדהים בו ניצחו יונייטד את סיטי 2:3 באצטדיון האיתיחד. צילומי טלוויזיה שפורסמו מאז מראים את הררה יורק על הסמל של סיטי על הדשא במחצית כשהקבוצות ירדו להפסקה. גורם של מנצ'סטר סיטי אמר: "הררה הוא בושה לכדורגל".


הררה נראה יורק לשנייה על הרצפה כשהסמל של סיטי מתחתיו ואוהדים רבים סבורים שזה היה בכוונה. דובר מנצ'סטר יונייטד הגיב מאז: "הררה ראה את הצילומים והוא מכחיש בתוקף כל טענה שמעשיו היו מכוונים. זו היתה לחלוטין תאונה ולא היתה לו כל כוונה רעה". הררה לעומתו צייץ ודיבר אחר כך על כך ש"אף פעם לא תזלזלו יותר במנצ'סטר יונייטד", מה שעומד בקנה אחד עם פעולת היריקה שלו.


הקשר הספרדי דיבר על הנאום שנתן להם בחדר ההלבשה ז'וזה מוריניו, שאמר להם לא להיות הליצנים בקרקס של מנצ'סטר סיטי כשהיו בפיגור 2:0, והסביר: "השיחה לא היתה על כדורגל. דיברנו רק על הגאווה שלנו, על המועדון ושאסור לזלזל בנו. לא דיברנו הרבה על כדורגל נטו אלא על הגאווה שלנו ועל העובדה שלאוהדים שלנו עומד להיות ערב קשה במיוחד אם נפסיד. עשינו הכל במחצית השנייה עבורם. זה היה משחק חשוב לאוהדים שלנו והרגשתי צער עבורם בהפסקה. מעכשיו אסור לאף אחד לזלזל בנו. אשלי יאנג ומייקל קאריק דיברו במחצית, לא רק מוריניו. יש להם כח שיכנוע משלהם".


Ander Herrera spits on the Manchester City badge as he walks off the pitch. Love Ander #mufcpic.twitter.com/oYiOouBsjM

— United Xtra (@utdxtra) 8 באפריל 2018


בתוך כך, על פי שמועות באנגליה שתי הקבוצות נלחמות לא רק על השליטה בעיר. העיתון "מירור" דיווח כי אחרי שסיטי הגישה הצעה לשחטאר דונייצק לרכוש את פרד בינואר, כעת גם יונייטד מעוניינת בקשר הברזילאי. יועצו של פרד סיפר כי הוא מעוניין לעבור לאנגליה וכעת נראה שיגיע למנצ'סטר, אך לא ברור לאיזה חלק של העיר. התחרות עליו צפויה להעלות את מחירו של הקשר, ועל פי העיתון ספק אם סיטי תהיה מוכנה לשלם בעבורו בעוד מוריניו כבר צוטט כמי שמתכוון להוציא הרבה כסף בקיץ על מנת להילחם בליטה של התכולים בליגה.


פרד במדי שחטאר. יהיה אדום או תכלת בעונה הבאה? (אתר רשמי)פרד במדי שחטאר. יהיה אדום או תכלת בעונה הבאה? (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי