בשל בעיית הפייר פליי: אשדוד עשויה לבקש טרייד על קינדה

גדי קינדה מול ז'אן סילבן באבין
גדי קינדה מול ז'אן סילבן באבין | דני מרון

הספונסר בן זקן שהבטיח לקשר מעבר למכבי תל אביב בסיום העונה מתכוון לדרוש 1.5 מיליון יורו על חצי מהכרטיס, או סכום כסף מופחת וארבעה שחקנים: פיבן, פיליפנקה, ג'אן ואחד מהשניים: ברסקי או אליאל פרץ

(גודל טקסט)

קשר מועדון ספורט אשדוד גדי קינדה שב אתמול להתאמן בצדי המגרש בפעם הראשונה מאז הפציעה ברצועות הברך לפני מעל חודשיים. קינדה אמור להצטרף לאימונים הרגילים בתוך עשרה ימים ואם הצוות המקצועי יהיה זקוק לו במאבקי הירידה, ניתן יהיה להשתמש בו במשחקים האחרונים.

הספונסר הראשי ג'קי בן זקן חזר למועדון ותפס פיקוד על אשדוד. גורם בקבוצה: "קינדה הוא אולי הנכס האחרון של המועדון לפחות עד שיצמח כישרון אחר בשנתיים שלוש הקרובות. בן זקן הבטיח לקינדה לעבור למועדון אחר בארץ או באירופה בתום העונה כפי שנהג מול ניב זריהן, מיכאל אוחנה ואור אינברום".

בן זקן מתכוון לדרוש על קינדה 1.5 מיליון יורו על מחצית מהכרטיס והוא אמור להוביל את המו"מ מול מכבי תל אביב, שכבר גילתה עניין בקשר. בעיה שעלולה לצוץ במו"מ היא המאבק של הצהובים בחוקי הפייר-פליי והעונש שהם עלולים לספוג אם לא יפחיתו משמעותית את התקציב שלהם.


ברסקי. יכול להוות תוספת כוח משמעותית לאשדוד בעונה הבאה (ערן לוף)

מכיוון שכך עשויים באשדוד להפחית בסכום ולקבל במקום שחקנים שיעשו את הדרך מקריית שלום דרומה: מדובר בבלמים שחר פיבן ואיגור פיליפנקה ובחלוץ דור ג'אן שכבר משחקים העונה בקבוצה של עמיר תורג'מן וכן בעוד שחקן: רוסלן ברסקי, קשר הפועל חיפה השייך לצהובים, או אליאל פרץ, הקשר שהושאל העונה ממכבי תל אביב לבני יהודה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי