הפועל ב"ש הודיעה: אוחנה סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית

מיכאל אוחנה יורד מכר הדשא הפועל באר שבע מכבי תל אביב
מיכאל אוחנה יורד מכר הדשא הפועל באר שבע מכבי תל אביב | דני מרון

האלופה הודיעה שבבדיקת MRI שנערכה לקשר התגלתה הפציעה ובימים הקרובים יוחלט אופן הטיפול. "עכשיו מתחיל הקושי וכאן נמדד אדם וספורטאי", אמר אוחנה. השחקנים חגגו את הניצחון בחדר ההלבשה, בכר: "צעד משמעותי"

(גודל טקסט)
מכת הפציעות נמשכת בהפועל באר שבע. הקבוצה הודיעה ערב (שלישי) שבבדיקת MRI שנערכה למיכאל אוחנה התגלה שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית ועל כך שבימים הקרובים יוחלט עם השחקן על אופן הטיפול. כזכור, הקשר בן ה-22, שבישל את שער הניצחון אמש על מכבי תל אביב, ירד מכר הדשא לאחר שבסובב את ברגו השמאלית כשדמעות בעיניו.


אוחנה עצמו העלה פוסט לאינסטגרם בו התייחס לפציעה וכתב: "הכל מאת ה'. אני אחזור חזק יותר בעזרת ה'. עכשיו מתחיל הקושי וכאן נמדד בן אדם וספורטאי. תודה לכולם על הדאגה, מעריך מאוד. תודה לבורא עולם על הכל! תמיד".


הזנקתו של הקשר להרכב נעשתה לאחר כחודשיים וחצי שבהם לא דרך על הדשא עקב הסכסוך המתוקשר בינו לבין המועדון. עכשיו כבר לא מדברים על פירוק החבילה בתום העונה, מה גם שבאר שבע לא מופיעה בכתב התביעה שהגיש פרקליטו, עו"ד אייל אברמוב, למוסד לבוררות בעניין חשיפת הסכם מכירתו מאשדוד לבאר שבע. בכר החמיא לקשר: "הוא הרוויח את המקום שלו ביושר".


 

הכל מאת ה' . אני אחזור חזק יותר בעזרת ה' עכשיו מתחיל הקושי וכאן נמדד בנאדם וספורטאי תודה לכולם על הדאגה מעריך מאוד תודה לבורא עולם על הכל ! תמיד

A post shared by Michael Ohana (@michaelohana9) on


מלבד הפציעה שהעבירה מעט על השמחה, הפועל באר שבע הייתה באופוריה אתמול לאחר הניצחון הגדול 0:1 על הצהובים וחגיגות האליפות השלישית ברציפות יצאו לדרך. כמו לפני שנה, המגרש בנתניה הפך לבמת שמחה מאולתרת. מיד עם השריקה לסיום, רץ ג'ון אוגו לעבר היציע האדום כשזרועותיו מונפות לצדדים.


מיכאל אוחנה יורד מכר הדשא. חשש שסיים את העונה (דני מרון)
מיכאל אוחנה יורד מכר הדשא. חשש שסיים את העונה (דני מרון)


גם מיהאי קורהוט ומוחמד גדיר שפצועים כבר תקופה ארוכה, החלימו לחלוטין בדרך פלא ודפקו ספרינט לגדרות והאוהדים מהנגב לא ידעו את נפשם מרוב אושר. בן ביטון, שהרחקתו לא הרסה לבאר שבע, הצטרף לחפלה. כל ילד מבין שזו רק שאלה של זמן עד שצלחת האליפות תגיע שוב לטרנר.


רבים סבורים שגיא חיימוב, גיבור המשחק אתמול, הוא השוער מספר 1 בארץ, פרט לגורמים הממלכתיים. על ההתעלמות ממנו בזימונים האחרונים לנבחרת, אמר השוער: "כבר כמה שנים זה ככה, התרגלתי, את הדברים אני עושה על המגרש". אשתו, סנדי, פרסמה סטטוס נוקב במחאה על השארתו של בעלה מחוץ לנבחרת לקראת משחק הידידות מול רומניה, וגיא מבין לליבה: "נכון שהיתה קצת אכזבה באי הזימון לנבחרת, אשתי האדם הכי קרוב אליי, ומי שנוגע בי נוגע בה בה בכל מובן שהוא. זה בסדר".


גיא חיימוב (דני מרון)
גיא חיימוב (דני מרון)


מחדר ההלבשה האדום בקעו שאגות שמחה, בזמן שג'ורדי קרויף הזדרז לברך את בכר על האליפות השלישית המסתמנת, כשנשאל האם לדעתו הוא המאמן הטוב בישראל. "מה שג'ורדי אמר משמח אותי. גם אני רוצה לפרגן לו על מה שהוא עשה פה", הגיב בכר על המחמאות. מול התקשורת הוא צינן את חגיגות האליפות: "עשינו צעד משמעותי לעבר המטרה. נשמח יום-יומיים ונתכונן למשחק הבא, ביום ראשון מול הקבוצה החזקה של הפועל חיפה".


על מבקיע שער הניצחון, חנן ממן, שכבש את שערו החמישי בקבוצה מאז הגיע בינואר בבעיטה היחידה שלו לרשת במשחק: "מעבר לגולים ובישולים הוא מספק לנו עוד אלמנטים שהיו חסרים לנו לפני שהוא בא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי