בנין: "אני אהיה פה בעונה הבאה, מי שלא מתאים לו יכול לעזוב"

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

מאמן בני סכנין שוחח עם שחקניו בעקבות הביקורות: "המצב כאן מזכיר לי סיטואציה בה שני עכברים ופיל מסתובבים במדבר". חאלד חלאיילה אינו מרוצה ממעמדו, אבו סלאח ושמש לא צפויים לשחק. סיבוק ינוח במכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

שבוע לא שקט עבר על בני סכנין. הוא התחיל עם הפסד באשקלון והמשיך בביקורת ישירה שהעבירו עלאא אבו סלאח, עידן שמש ואמיר חלאיילה ובעקבותיה השלושה גם עמדו בפני ועדת משמעת. הם נקנסו על ידי הנהלת המועדון וחלאיילה אף ערך שיחה אישית עם המאמן טל בנין.

למרות הקנסות, בנין לא אהב את העבודה שהשחקנים לא הושעו על ידי ההנהלה לזמן ממושך ומסתמן שהמאמן לא יסטה מדרכו ושניים מהם לא יהיו בסגל מחר (ראשון) מול מכבי פתח תקווה. מי שככל הנראה יהיה הוא אמיר חלאיילה, שהיה הראשון לבקר את בנין, אך כאמור שוחח עם מאמנו ושם את הדברים על השולחן.

ישנם שחקנים נוספים שאינם מרוצים מהמעמד שלהם בקבוצה וביניהם גם הקפטן הוותיק חאלד חלאיילה שהפך לשחקן ספסל מאז מינויו של בנין. בימים האחרונים ערך בנין מספר אסיפות בהן אמר לשחקניו: "אני אהיה פה בעונה הבאה ומי שזה לא מתאים לו יכול לעזוב". באסיפה אחרת המאמן סיפר לשחקניו סיפור: "המצב כאן מזכיר לי סיטואציה בה שני עכברים ופיל מסתובבים במדבר והם מספרים לו שהם עושים אבק. הפיל בסיפור הזה הוא בני סכנין".


"הפיל בסיפור הזה הוא בני סכנין". בנין לשחקנים (צילום: ויקיפדיה)

במועדון מבינים כי הפסד יגרום ללחץ רב ואף יכעיס את הקהל. בנין התייחס למשחק: "אנחנו נתעסק בדברים הטובים ולא בדברים שוליים. מקווה שנגיע בגישה הנכונה לנצח ולא כמו זו שהגענו איתה בשבוע שעבר מול אשקלון. המטרה היא לסיים את הפלייאוף התחתון במקום הראשון ויש לנו את האיכויות וכבר הוכחנו את זה. יש אווירה טובה סביב הקבוצה ומבחינתי יש דרך והיא תמיד מנצחת גם אם סוטים ממנה לפעמים".

בנין יקבל בחזרה את צמד המורחקים יובל אבידור וג'ורדן פושה, כאשר גם הקשר אנטוניו מרשיץ' נמצא בתמונת ההרכב לאחר שערך שני אימונים מלאים.


מעמדו בירידה חדה מאז מינוי בנין. חלאיילה (ערן לוף)

תומאש סיבוק יזכה למנוחה, נאור פסר שב לסגל
במכבי פתח תקווה השלימו את ההכנות לקראת המשחק, כשבקבוצה יודעים שניצחון מחר יקרב את הקבוצה משמעותית להשגת המקום השביעי, אותו הגדירו כמטרה במועדון לפני תחילת משחקי הפלייאוף. הבשורה במלאבס מגיעה מכיוונו של תומאש סיבוק: הבלם אשר הוחלף במחצית במשחק מול עירוני ק"ש עקב כאבים בברך, ינוח מחר ויישאר מחוץ לסגל כאשר עידן אדהנני צפוי למלא את מקומו, כשגם עומר דנינו בתמונת ההרכב – זאת לאחר החלטה משותפת שלו עם אנשי הצוות המקצועי.

מעבר לכך, בפעם השנייה ברציפות, יובל שבתאי ואורי מגבו נשארו מחוץ לסגל, בעוד נאור פסר שב לסגל לראשונה מזה זמן רב. עודד אלקיים, שנטש אמש את האימון, קיים היום אימון מלא וצפוי לפתוח, כשפסר בכל אופן בכוננות להחליפו. בחוד, ההתלבטות היא בין גרגורי טאדה לתאי בריבו, כשנראה שלראשון עדיפות.


טאדה. הבקיע במחזור שעבר וזוכה לעדיפות על פני בריבו הצעיר (עדי אבישי)

הרכבים משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, עטאא ג'אבר, אנטוניו מרשיץ' (סגס תאמבי), פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה.


מכבי פתח תקווה
: צחי גיגי, עודד אלקיים (נאור פסר), עידן אדהנני (עומר דנינו), ז'והאן מרסיאל, רישאר סומא, רומאריו פירס, לירוי צעירי, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה (תאי בריבו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי