שרצקי יבקש מיעקב שחר לרכוש את כרטיסו של סאן מנחם

סאן מנחם
סאן מנחם | דני מרון

בעלי הפועל ק"ש ישוחח בקרוב עם עמיתו במכבי חיפה, בקבוצה ממתינים להחלטתו של קוויאר. גורם במועדון הבהיר לאחר ה-1:0 להפועל רעננה: "מי שחושב שמקומו מובטח טועה ובגדול". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב אנשי הפועל קריית שמונה כלפי השחקנים בעקבות ההפסד הביתי אמש (שבת) 1:0 להפועל רעננה. בקריית שמונה דיברו בשבועיים האחרונים על הרצון לסיים את העונה בצורה טובה ובמקום השביעי, אבל במקום זה צברו שני הפסדים ברציפות. "מי שחושב שמקומו מובטח לעונה הבאה, טועה ובגדול. כולם נמצאים במבחן ואיזי שרצקי והצוות המקצועי לא יהססו לבצע שינוי משמעותי אם יצטרכו", אמרו הבוקר במועדון בהתייחסות לגישה עמה הגיעו חלק מהשחקנים למשחק.

דידייה ברוסו ושגיב יחזקאל שוב נותרו מחוץ לסגל וברור כי לא יהיו במועדון בעונה הבאה. מי שכן חזר לסגל הוא המגן סאן מנחם. האחרון מושאל ממכבי חיפה וצפוי לחזור לירוקים בקיץ, אך לא מן הנמנע כי הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי יפנה ליעקב שחר ויבקש לרכוש את השחקן.

בקרוב צפויה להתקיים פגישת עבודה בין שרצקי לחיים סילבס בה יעביר המאמן רשימת שחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. "חיים ואיזי כבר עובדים מספר שבועות, אך טרם נערכה פגישה מסודרת וזה יקרה בקרוב", סיפרו במועדון.

בנוסף בקבוצה ממתינים להחלטה של הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שלמרות הטעות שלו בשער שכבשה רעננה, מבוקש בקריית שמונה לעונה הבאה. כפי שפרסמנו בעבר, בקריה אישרו שאם קוויאר לא ימשיך, טים הויבך ממכבי נתניה עשוי לקבל הצעה רשמית להצטרף. 

סאן מנחם. יישאר בקסאן מנחם. יישאר בק"ש? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי