צפו בתקציר: שער עצמי בדקה ה-94 קבע 2:2 בין ב"ש להפועל חיפה

איינבינדר, שהר
איינבינדר, שהר | דני מרון

הפועל חיפה כבר הובילה 0:2 על באר שבע משערים של תורג'מן ובן בסט בפנדל. אוגו צימק עשר דקות מהסיום ואז הגיעו השניות האחרונות האומללות של הקפטן מהכרמל. טרנר לא נפל

(גודל טקסט)

10 שניות בלבד נותרו למבצר טרנר כדי ליפול סופית. 50 משחקים שיחקה באר שבע באצטדיונה הביתי במסגרת הליגה. 39 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו, 0 הפסדים. 10 דקות בלבד לסיום המועד החוקי עוד הובילה הפועל חיפה 0:2 ובצדק, בעוד המארחת נראתה כמו הפנים של ברק בכר, חיוורת, המומה, מיואשת.

ואז ג'ון אוגו כבש משום מקום וקבע 1:2. באר שבע עלתה למעלה והותירה הגנה חשופה, חיפה הגיעה לשלוש הזדמנויות של גול בטוח, לא כבשה ונענשה. אוראל גרינפלד (שיפוט מצוין) הוסיף ארבע דקות וגיא חיימוב עלה לקרן האחרונה. הכדור הוגבהה לקורה הקרובה, דן איינבינדר הסיט בראשו והכדור פגע בפדחת של עדן בן בסט, הטעה את ארנסט שטקוס וחדר פנימה, 2:2. לא יאומן. טרנר נשאר עומד על תלו: 51 משחקי ליגה, 0 הפסדים. 


מלול לא מאמין. חסרו להפועל חיפה רק 10 שניות לבצע סנסציה (דני מרון)

איזה פראיירים יצאו האדומים מהכרמל. או שאולי הם כושפו. אלון תורג'מן במחצית הראשונה ועדן בן בסט בתחילת המחצית השנייה כשסחט וביצע בעצמו את הפנדל, ושני שחקני החוד האלה גם נתנו המון נשמה והרבה הגנה. כמה טראגי שדווקא בן בסט, שסירב להתחלף למרות העייפות, הפך לדמות האומללה של המשחק. 

הרכבים
הפועל באר שבע:
גיא חיימוב, חאתם אלחמיד, לואי טאהא, מרואן קבהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן (גיא מלמד 84),  איסאק קואנקה (טוני וואקמה 46), ניב זריהן (תומאש פקהארט 74), בן שהר.

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריסטו מיטרבסקי, גבריאל תמאש, חיים מגרלשווילי, רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו (עידן גולן 84), ראדי גינסארי, גילי ורמוט (רוסלן ברסקי 77), עדן בן בסט, אלון תורג'מן (ענר שכטר 90).

מהלך משחק
דקה 10 – באר שבע פתחה בבליץ וכמעט עלתה מוצדק. זריהן הגביה כדור מסובב על פי השער לעבר שהר, אבל תמאש היה שם ושלח את הכדור לקרן לא מנוצלת.




דקה 14 – האורחים מתאוששים. מיטרבסקי הגביה למרכז הרחבה ובן בסט שלח מספרת אדירה לשמיים.

דקה 17 – פלקושצ'נקו ובן בסט התמסרו ברחבה, אלחמיד התבלבל והרחיק לקרן. ורמוט הגביה לעבר החלוץ הוותיק ששוב ניסה בעיטה מתוחכמת והכדור שלו הלך החוצה.


תורג'מן. עושה הרבה כאב ראש לאלחמיד (דני מרון)


דקה 24
– מבצע אישי מצוין של תורג'מן הסתיים בבעיטה ממצב טוב מעל לשער.


דקה 29, 0:1 להפועל חיפה
– חיימוב עם בעיטת שוער גרועה, תמאש קרא אותה, השתלט עליה והטיס אותה לגינסארי. המולדובי חדר לרחבה והעביר ימינה לוורמוט, שזרק בהטעיה את ביטון והניח את הכדור על ראשו של תורג'מן ומשם לרשת. שער ענק ומוצדק!


תמאש ופלקושצ'נקו מראים לתורג'מן אהבה (דני מרון)

דקה 38 – האורחים ממשיכים בהתקפות מעבר מסוכנות כמו זאת של בן בסט שטייל לתוך רחבת באר שבע אבל השתהה בבעיטה וטאהא גלש לרגליו והרחיק.


קשה לבאר שבע בלי מליקסון וביטון, אולי גם בלי בראון שעבר לאשדוד (דני מרון)

דקה 41, זה היה חייב להיות ה-0:2! – גינסארי פרץ לרחבה והעביר לוורמוט. הקשר שהחליט מהר וכל כך מדויק בבישול שלו לתורג'מן, התמהמה הפעם ואיפשר לחיימוב לגלוש ולהרחיק.



ורמוט. יכול היה לגמור את המשחק במחצית הראשונה (מאיר אבן חיים)

דקה 47 – בכר שיגר לכר הדשא את טוני וואקמה וזה גמל לו מיד בבעיטה למסגרת אבל שטקוס היה במקום וקלט.


בכר. לא מוצא תשובות (דני מרון)

דקה 50, 0:2! – תורג'מן חטף כדור בחצי המגרש שלו, הכניס עומק לגינסארי ומשם לבן בסט. החלוץ הוותיק הרגיש את אלחמיד נוגע ובו ונפל. גרינפלד שרק לפנדל מוצדק ובן בסט בעט שטוח וימינה ורץ לחגוג.


בן בסט עוד לא יודע שהוא הגיבור הטרגי של המשחק (דני מרון)

דקה 55 – התקפה טובה של באר שבע שהסתיימה בנגיחה של וואקמה החוצה.


וואקמה. הוסיף נוכחות (מאיר אבן חיים)

דקה 61, החמצת ענק של שהר – אלחמיד קיבל כדור ענק מאיינבינדר ופרץ כמו מגן ימני טבעי. שטקוס זינק לכדור הרוחב אבל שמט אותו וחלוץ באר שבע הצליח איכשהוא ממטר להחמיץ.


שהר. לא היה מרוכז מספיק (דני מרון)


דקה 71
– מצב של שלושה על שניים אבל הפועל חיפה מבזבזת את ההזדמנות במסירת רוחב לא מדויקת של פלקושצ'נקו.

דקה 77 – מגרלשווילי עשה עבירה טיפשית על ממן על קו ה-16. ווקאמה הכין תרגיל, שני שחקנים של האלופה רצו פנימה אבל כלום לא יצא מזה.

דקה 80, 2:1 -שוב אלחמיד מראה שהוא יכול להיות מגן ימני, עם דאבל פס והגבהה מדויקת לאוגו שנגח פנימה.


קלינגר. כל מה שנותר הוא לתלוש שערות מהראש (דני מרון)


דקה 88 – ערבוביה ברחבת חיפה אבל שהר מצא רק את הקורה. איזו החמצה!

דקה 90 – תורג'מן ושני המחליפים עידן גולן וענר שכטר השתעשעו עם הכדור לבד מול חיימוב, הכדור הגיע למחליף השלישי רוסלן ברסקי שבעט מצוין ושוער באר שבע הדף לקרן.


דקה 94, 2:2!!! –
קרן של באר שבע לקרוב נגעה באיינבינדר והמשיכה לעבר בן בסט ומשם טסה לרשת. בלתי ייאמן.


בן בסט. לא חלם לסיים כך (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי