הוארך מעצרו של ליאור אסולין, כתב אישום יוגש בקרוב

ליאור אסולין
ליאור אסולין | עדי אבישי

הפרקליטות הצהירה כי תגיש כתב אישום נגד הכדורגלן, לו מיוחסות 47 עסקאות סמים באמצעות האפליקציה "טלגרם", כל אחת בסכומים הנאמדים במאות שקלים. מקורביו טוענים: "אם היה לו שם אחר, כבר היה משתחרר למעצר בית"

(גודל טקסט)
הכדורגלן ליאור אסולין, שנעצר בשבוע שעבר לאחר פעילות מודיעינית של משטרת ישראל בחשד כי סחר בסמים, יישאר במעצר לפחות עד סוף השבוע, יום שישי, בעקבות החלטת בית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו. 


הבוקר נערך דיון בנוגע לאסולין ובו חוקרי המשטרה הגישו הצהרת תובע חתומה על ידי נציג הפרקליטות, לפיה הכוונה להגיש כתב אישום בימים הקרובים. לחלוץ של הפועל לוד מליגה ג', מי שהחל את העונה בירמיהו חולון מליגה ג', מיוחסות 47 עסקאות סמים באמצעות האפליקציה "טלגרם" בסכומים הנאמדים במאות שקלים בכל עסקה.


כזכור, נעצר אסולין בעת שהיה בעת עסקת מכירת סמים, לאחר שלקוח שעוכב ע"י המשטרה מסר את שמו של החשוד. מכשיר הטלפון שלו נלקח ממנו ונשלח לבדיקה, ממנה עלה כי אסולין מכר במשך תקופה לא מבוטלת סמים באמצעות האפליקציה ל-47 לקוחות.


מקורביו של ליאור אסולין טוענים שאם שם העצור לא היה ליאור אסולין, הוא היה יוצא בעבודות שירות וללא הארכת מעצר. מקורביו אף תוהים מדוע תיק סגור, הרי שהמשטרה מודעת לכל הפרטים הרלונטיים, מצריך את הארכת מעצרו בחג, במקום שישהה במעצר בית עם שלושת ילדיו. מכריו של השחקן אף טוענים כי כל חייו נאבק בצרות כלכליות ולא בכדי המשיך לשחק כדורגל גם בליגות הנמוכות ביותר למען פרנסה על חשבון פרישה מוקדמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי