דור מלול: רוצה לשבת עם יואב כץ ולראות מה יציע לי

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

אחרי התיקו מול ב"ש, מגן הפועל חיפה ל-103FM דיבר על עתידו האישי: "לא בטוח שזו העונה האחרונה שלי במועדון, נראה איזה הצעות יהיו", על סיכויי האליפות אחרי המשחק האחרון: "קלינגר היה מתוסכל יותר מהשחקנים"

(גודל טקסט)

לאחר ה-2:2 הדרמטי מול הפועל באר שבע, מגן הפועל חיפה דור מלול התראיין ל-103FM והתייחס לעתידו האישי, האכזבה מאיבוד הנקודות בטרנר, סיכויי האליפות והמחשבות לגמר גביע המדינה.

האכזבה של קלינגר: "ניר היה מתוסכל יותר מהשחקנים אחרי התיקו מול הפועל באר שבע. אני מבין אותו. הוא מצפה מאיתנו להיות ווינרים ולא עמדנו בזה".

התחושות במהלך המשחק: "ידעתי שבאר שבע יכולים לחזור. היינו לנו כמה מצבים שהיינו יכולים להגדיל את היתרון. ידענו שהם יהיו חשופים מאחור ולצערי לא הצלחנו לנצל את זה. היינו יותר טובים מהם במשחק הזה".

מאבק האליפות: "הסיכויים לא אבדו לגמרי, למרות שזה התרחק. למרות זאת אני מרגיש גאווה גדולה. הפועל חיפה של השנה היא לא עוד קבוצה. גם אתמול ביטלנו כמעט את כל הנקודות החזקות שלהם וניצלנו את הנקודות החלשות".

דור מלול. מבוקש (מאור אלקסלסי)
דור מלול. מבוקש (מאור אלקסלסי)

גמר הגביע מול בית"ר: "אין קשר בין המשחקים. בית"ר קבוצה אחרת לגמרי. יהיה משחק שונה לגמרי. אנחנו נבוא מאורגנים ומוכנים לבית"ר".

עתידו האישי: "לא מחייב שזו העונה האחרונה שלי בהפועל חיפה. אני רוצה לשבת, לדבר ולראות מה מציעים לי. אני לא יודע אם נשב בימים הקרובים עם יואב כץ, אולי נדחה את זה אחרי גמר הגביע. נראה מה ילד יום. בבלגיה היו מקזזים מהשכר כשקבוצה יורדת ליגה. אין לי העדפה בנוגע לעונה הבאה. צריך לראות מה יהיו ההצעות".

יואב כץ. רק הוא יודע מה התוכניות (ערן לוף)
יואב כץ. רק הוא יודע מה התוכניות (ערן לוף)

עתידם של השחקנים בעקבות ההצלחה: "זה שאלות שצריך להפנות ליואב כץ. הוא יודע הכי טוב מה הוא מתכנן לעונה הבאה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי