בעקבות אי הוודאות: בקריית שמונה החליטו לוותר על קוויאר

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | עד אבישי

הבלם מעדיף לעבור למרכז הארץ, במועדון בחרו שלא להמתין לתשובתו ויסיימו עמו את ההתקשרות. גם שמו של אבו עביד עלה כמועמד להפועל תל אביב. סילבס הכין רשימה של מועמדים מהליגה הלאומית

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה כבר סיימה את העונה למעשה לפני כשלושה שבועות כאשר הודחה בחצי גמר גביע המדינה, ולכן במועדון כבר עובדים על העונה הבאה. הבעלים איזי שרצקי הודיע על המשך דרכו של המאמן חיים סילבס והצדדים ייפגשו בקרוב, אז המאמן יעביר רשימת שחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה.

בין השאר סומנו על ידי סילבס שחקנים צעירים מהליגה הלאומית, ביניהם בלם הפועל כפר סבא חליל פריג, חלוץ הפועל קטמון מיקו ממן וחלוץ עירוני רמת השרון קייס גאנם. שרצקי מתכוון לבנות את הקבוצה בעונה הבאה על בסיס שחקני בית עם צירוף כישרונות צעירים.

בקרב הזרים צפויים להמשיך הבלם מרקוס דיניז והקשר אפונסו טיירה, אולם אם במהלך השבועות הקרובים עוד חשבו במועדון על הישארותו של הבלם קרלוס קוויאר, אי ודאות מצדו של הבלם הספרדי גרמה לאנשי קריית שמונה לוותר על שירותיו וקוויאר יעזוב את הקבוצה בסיום העונה. במועדון החליטו לא להתחזק במרכז ההגנה, אך זה יכול להשתנות אם בלם נוסף מבין דיניז, נחמיאס ואבו עביד יבקשו לעזוב. שמו של האחרון עלה כמועמד להצטרף להפועל לתל אביב בעונה הבאה.

"איזי החליט שהוא רוצה לבנות שלד לשנים הקרובות והוא יודע לעשות זאת", אמר הבוקר גורם בהנהלת המועדון.


איזי שרצקי החליט לבנות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי