קינדה מחכה להשלמת העסקה בין בן זקן למכבי תל אביב

גדי קינדה
גדי קינדה | לירון מולדובן

במועדון הדרומי קיבלו החלטה לא להחזיר את הקשר למגרשים העונה כדי לאפשר לו החלמה מלאה ומקווים לקבל תמורתו את פיליפנקה וג'אן. דריכות לקראת המשחק מול הפועל רעננה (שני, 20:00, ספורט4)

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל רעננה (שני, 20:00, ספורט4) במאבק ההישרדות בליגת העל עם הפועל אשקלון, שבועיים לפני הדרבי הקטן של הדרום שעשוי להכריע את זהות היורדת לליגה הלאומי.

בקבוצה מחכים עם ההכנות לעונה הבאה עד אשר הקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה, אבל המאמן עמיר תורג'מן כבר העביר בקשות ראשונות לבעלים ג'קי בן זקן. השם המוביל הוא של הבלם איגור פיליפנקה שהושאל בינואר ממכבי תל אביב. הדרומיים יתקשו לעמוד בשכרו של הבלארוסי ממוצא יהודי ומעוניינים לכוללו בעסקה במסגרתה יעבור גדי קינדה לצהובים.

קינדה קיבל הבטחה מבן זקן שיאפשר לו להתקדם מקצועית וכלכלית בקיץ, ותורג'מן מקווה לקבל במקומו את פיליפנקה ואת החלוץ דור ג'אן. במועדון קיבלו החלטה לא להחזיר את הקשר למגרשים עד סיום העונה כדי לאפשר לו החלמה מלאה מהניתוח שעבר ברצועת הברך. השחקן מחכה להשלמת העסקה בין הצדדים.

נוסף לקינדה ייעדרו מהמשחק מול רעננה גם מאוריסיו שהורחק משני משחקים בגין התנהגותו במשחק האחרון מול הפועל עכו, והפצועים דן ביטון ויובל יעקובוביץ'.

גדי קינדה. מחכה למעבר (לירון מולדובן)
גדי קינדה. מחכה למעבר (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי