שרון מימר נפגש עם ראשי מכבי פתח תקווה, כרגע אין סיכום

שרון מימר עם אבי לוזון
שרון מימר עם אבי לוזון | תומר חבז

לספורט1 נודע כי למאמן הוצע חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת אם הקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון. פירס סובל מקרע קטן ברצועה הצידית ולא יחזור לשחק העונה. וגם: נבחרת ה-70 של המועדון

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי אמש (רביעי) נערכה פגישה ראשונה בין המאמן שרון מימר, נציגו אבי נמני ויו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון. בפגישה, שהוגדרה כחיובית, דנו הצדדים על חוזה לעונה אחת וגם הפעם עלתה האופציה להכניס סעיף של הארכת החוזה בעונה נוספת אם הקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון. נכון לרגע זה, אין סיכום בין הצדדים כשפגישה נוספת צפויה בקרוב.

בתוך כך, המלאבסים קיבלו בשורות לא טובות כשהקשר רומאריו פירס סובל מקרע קטן ברצועה הצידית של הרגל וצפוי להיעדר בין שלושה שבועות לחודש ולמעשה סיים את העונה. הקשר, שנפגע מהתיקול החריף של אברהם פאס בסיום המשחק מול בני סכנין, מירר בבכי בחדר ההלבשה ונלקח לבדיקות ראשוניות אשר היו חיוביות, אך בבדיקת אולטראסאונד שעבר, התגלה הקרע. קיים סיכוי קלוש שפירס יהיה כשיר למחזור האחרון, אך בקבוצה יעדיפו שלא לסכנו.

נכון לעכשיו לא התקיימה פגישה בין נציגו של פירס, אבי נמני והשחקן עצמו לראשי מכבי פ"ת, למרות שאחת כזאת תוכננה. בכל אופן, בקבוצה צפויים להציע לקשר את החוזה אותו הוא דורש, חוזה לשנתיים.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של תומאש סיבוק. הבלם הצ'כי, שנעדר מהסגל בשבוע שעבר בשל כאבים בברכו, חזר לאימונים מלאים וצפוי לעמוד לרשותו של מימר. לעומת זאת, המגן עומרי לוזון פצוע ולא מתאמן.

מימר עם לוזון. פגישה חיובית (ספורט1)
מימר עם לוזון. פגישה חיובית (ספורט1)

לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינה, פורום האוהדים של מכבי פ"ת, הרכיב את נבחרת ה-70 של המועדון, כשבין השאר הצביעו אוהדים ותיקים וצעירים, שחקני עבר, שחקנים פעילים, חברי הנהלה ופעילים נוספים במועדון. לפי הבחירה הורכבו שתי נבחרות:

ההרכב הראשון: חיים בוך, גדי בן דרור, לייזר שפיגל, מוראד מגמאדוב, שרון צופין, אייל בגלייבטר, זאביק זלצר, ניסים כהן, גיא יצחק, עומר גולן, דורון רבינזון.

ההרכב השני: עופר פביאן, רן בן שמעון, שאופיק אל הוזייל, דוד ספיבק, קובי גנון, איסמעיל עאמר, סולי צמח, גל אלברמן, מנשה נוריאל, אסי טובי, עודד מכנס.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי