טוויזר: השחקנים שלי באו נטו כמו מקצוענים, גאה בהם

איציק טוויזר הפועל עכו
איציק טוויזר הפועל עכו | ערן לוף

מאמן עכו דיבר לאחר הניצחון החשוב 0:2 על אשקלון: "נגיע לכל המשחקים להילחם כמו גברים בלי קשר למצב בתחתית". קניקובסקי: "הבעיות הכספיות? זה קורה בקבוצות". מאמן אשקלון מסאי דגו: "פשוט אין לי מילים". צפו

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב בקרב התחתית, 0:2 על הפועל אשקלון, והרחיקה את הירידה לפחות ביומיים עד שמ.ס אשדוד תשחק נגד רעננה. הניצחון הושג תודות לשערים של בן א'זובל (13) ואליקו באלה (61) ופחות או יותר שליטה מוחלטת במגרש על חשבון היריבה האומללה.

מאמן הצפוניים איציק טוויזר היה מרוצה, כמובן: "הגענו למשחק חוץ קשה, שיחקנו טקטי, שיחקנו נכון ואני שמח שניצחנו. אמרתי לפני המשחק, גם לשחקנים וגם לתקשורת, שאנחנו נבוא לכל מגרש לשחק, נראה אופי נחישות וניתן לקבוצות האחרות לעשות חישובים. האם נצליח לשרוד? זה קשה, גם מאמין גדול כמוני מסתכל במתח. אבל אני יכול להגיד שנגיע לכל המשחקים להילחם כמו גברים בלי קשר. אנחנו חושבים חיובי ומסתכלים קדימה"

הבעיות הכלכליות של הקבוצה: "לא מסתכל על זה. השחקנים שלי באו נטו לשחק כדורגל והתנהגו כמו מקצוענים, אני גאה בהם".

גם גדי קניקובסקי התייחס ללחץ הכלכלי: "אלה דברים שקורים במועדון. אנחנו מקבלים גיבוי, ההנהלה מדברת איתנו ונותנת לנו גיבוי." הקשר, שהיה אחד המצטיינים בשורות עכו, סיפר שהוא מרגיש בבית בקבוצה: "אני מרגיש במקום שלי. ברור שזה כל הקבוצה באה לעבוד, אבל הייתי חלק חשוב בניצחון ואני שמח בזה. אני לא חושב על לעבור לקבוצה אחרת, כרגע אני בהפועל עכו וזאת הקבוצה שלי וכאן אני שמח לשחק כמה שיותר".

קניקובסקי.
קניקובסקי. "הגיע הזמן שננצח" (לירון מולדובן)

הניצחון החשוב: "הגיע הזמן, אנחנו חייבים את זה לכבוד שלנו, לקבוצה, לקהל, אני שמח שניצחנו".

מאבקי הירידה: "אנחנו נתרכז רק בעצמנו כרגע וכל שבוע נבוא ונשחק וננסה לנצח".

הניצחון של עכו השפיע על עוד קבוצה, והיא כמובן הפועל אשקלון שכבר חשבה שהיא בדרך הנכונה ובעקבות ההפסד הסתבכה עוד יותר בקרבות התחתית. מאמן הקבוצה מסאי דגו אמר: "אין מילים לתאר את האכזבה. פשוט אין מילים".

על מירקו אורמוש, שחזר אבל נפצע שוב בפתיחה: "אני לא חושב שזה מה שהשפיע. הוא שחקן חשוב לנו אבל השערים שספגנו אלה שערים שקבוצות שיורדות ליגה סופגות".

דגו.
דגו. "קבוצה שרוצה להישאר בליגה לא יכולה לספוג שערים כאלה" (לירון מולדובן)

הניתוק בין ההגנה להתקפה: אני תמיד אומר לשחקנים, אין לי בעיה לקבל הפתעות כאלה. הפתעות תמיד היו ויהיו, אבל קבוצה שרוצה להישאר בליגה לא יכולה לספוג שערים כאלה".

גם דגו יודע שהרבה תלוי באשדוד: "הכל עניין של המשחק ביום שני של אשדוד נגד רעננה", אמר, "אני מקווה שתהיה שם תוצאה טובה לנו לפני שנפגוש אותם בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי