בניון למקורביו: לא מתרגש מהקללות, אלה 20 עבריינים

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

קשר מכבי פ"ת על התנהגות של אוהדי מכבי חיפה ב-1:0. במועדון מצפים לסגור השבוע עם מימר, התקציב יקטן ל-20 מיליון שקלים. לוזון לשחקנים במחצית: "לא יכול להיות שככה ניראה, מול מי אנחנו משחקים?". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אכזבה במכבי פ"ת לאחר ההפסד אמש 1:0 למכבי חיפה באצטדיון המושבה. בקבוצה רצו מאוד לסיים את המשחק לפחות בתיקו, כדי לשמור על מקומם השביעי, אך כעת הסתבכו. "זה לא היה משחק טוב שלנו בלשון המעטה", אמרו בקבוצה. "מצד שני זה לא שמכבי חיפה עשו יותר מדי. זה היה משחק שאם לא הטעות שלנו, שתי הקבוצות לא היו מבקיעות גם עוד שלוש שעות".


דברים ברוח דומה אמר אבי לוזון לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית: "לא יכול להיות שככה זה נראה. מול מי אנחנו משחקים"? גם שרון מימר, שבדרך כלל נראה רגוע, נשמע תקיף יותר: "אתם נראים בפאניקה כאילו אתם משחקים נגד קבוצה ששוטפת את המגרש. אם רק תאמינו בעצמכם יותר, נחזור למשחק".


"חוץ מפתיחה טובה די דעכנו", הודה לירוי צעירי בסיום. "בחצי השני חזרנו לשחק כדורגל אך ללא מחץ ואני חושב שבגלל זה הפסדנו. לגבי אי הודאות לגבי העונה הבאה: "אתה בא למשחק עם אווירה טובה, טלוויזיה, וכדי להראות מה אתה שווה. כל שחקן בא בשביל לנצח. אני לא חושב שאנשים חושבים מה יהיה ומי יהיה אלא רק כדי לנצח. היום זה הלך פחות טוב והמקום השביעי הוא מה שחשוב. המטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה".


רישאר סומא, שספג את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו במשחק מול סכנין, ייעדר מהמשחק בשבת מול הפועל עכו, כשנאור פסר או אורי מגבו ימלאו את מקומו. בקבוצה הבהירו שלמרות ההפסד, מעמדו של המאמן מימר יציב ובהמשך השבוע הוא צפוי להיפגש לפגישה שנייה עם היו"ר אבי לוזון. "אם לא תהיינה הפתעות, אבי יסגור איתו" אמרו מקורבים למו"מ.


שיחת היום בקבוצה הייתה סביב הקללות של אוהדי מכבי חיפה לעבר יוסי בניון. "אני לא מתרגש, מדובר בסה"כ ב20-30 כאלה שחושבים שהם עבריינים", אמר למקורביו.



בניון. לא מתרגש מהקללות (עדי אבישי)


היום בשעות הצהריים תחל הבוררות עם קשר הקבוצה לשעבר גידי קאניוק. כזכור, פ"ת תובעת את קאניוק על סכום של חצי מיליון יורו עבור הסעיף שחתם כשנמכר לפחטאקור, האומר כי במידה שיחזור לארץ, יהיה עליו לשוב רק למכבי פ"ת. את הקבוצה ייצג בדיון עוה"ד יוסי גייר ואילו את קאניוק עוה"ד אייל אברמוב.


בפ"ת כבר מתכננים את העונה הבאה, שתהיה ככל הנראה ללא שינו זוארץ. תקציב הקבוצה שעמד השנה על 24 מיליון שקלים לערך יקטן בלפחות ארבעה מיליון שקלים, כשבמועדון מעריכים שלפחות שני שחקנים בכירים ייאלצו לעזוב. כאמור, מלבד תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל ורומריו פירס, איתו תיערך פגישה השבוע, שאר הזרים צפויים לעזוב. בנוגע ללירוי צעירי, מסרים על הרצון להמשך ההתקשרות איתו עברו לסוכנו גלעד קצב. גורמים במועדון גיששו בתקופה האחרונה לגבי כשירותו של שוער מכבי ת"א חביב אוחיון, אך השוער עדיין בשלבי החלמה ובפ"ת לא צפויים לקחת סיכון.

 קאניוק. הבוררות יוצאת לדרך (דני מרון)


גם בקבוצת הנוער מתכוננים לעונה הבאה, כאשר בינתיים מדריכים את הקבוצה עומר גולן בצוותא עם ניצן דמארי. המועמד המוביל לתפקיד הוא תמיר לוזון, מאמן קבוצת נערים א' כיום שמוביל אותה למקום הרביעי ועשוי לחזור לקדנציה נוספת כמאמן קבוצת הנוער.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי