חשש באשקלון: מירקו אורמוש הפצוע סיים את העונה

מירקו אורמוש
מירקו אורמוש | דני מרון

בקבוצה מודים שלא חשבו שיקבלו עוד סיכוי להישאר בליגה ומתכוננים בשיא הרצינות ל'מלחמת עולם' מול מ.ס אשדוד. הקשר שהוחלף ביום שבת סובל ככל הנראה מקרע בשריר הירך האחורי. דלה איינוגבה חולם על זימון למונדיאל

(גודל טקסט)

 ההפסד של מ.ס. אשדוד להפועל רעננה נתן שביב של תקווה להפועל אשקלון והשאיר את הפער בין הקבוצות על ארבע נקודות, כשנותרו עוד שלושה משחקים לסיום העונה וביום ראשון תפגשנה שתי הקבוצות למלחמת עולם ראש בראש, באצטדיון הי"א באשדוד.

גורם באשקלון אמר הבוקר לספורט1: "לא ייאמן שקיבלנו עוד צ'אנס. הפעם זו באמת ההזדמנות האחרונה שלנו לשרוד. כל תוצאה פרט לנצחון באשדוד, תוריד אותנו לליגה השנייה, אין אופציה אחרת. אם ננצח באשדוד, הכל יהיה פתוח ואנחנו מאמינים שנצליח להישאר בליגה".

חלומות ההישארות של אשקלון קיבלו השבוע מכה לא קלה, לאחר שנודע שכוכב הקבוצה, מירקו אורמוש, שנפצע במשחק ההפסד להפועל עכו בשבת והוחלף בדקה החמישית, סובל ככל הנראה מקרע בשריר הירך האחורי ולמעשה סיים כנראה את העונה. היעדרותו של אורמוש יכולה להיות קריטית עבור אשקלון, בעיקר לאור חולשת החלק הקדמי, שלא מצליח לספק תפוקה התקפית בשבועות האחרונים.

מירקו אורמוש. ככל הנראה סיים את העונה (לירון מולדובן)
מירקו אורמוש. ככל הנראה סיים את העונה (לירון מולדובן)

בהנהלת המועדון יערכו היום שיחת בירור עם הקשר טל איילה, לאור החשד כי הקשר הצעיר בילה עד שעות מאוחרות בלילה בין שישי לשבת, לפני המשחק הקריטי נגד עכו. לידי אנשי אשקלון הגיעה תמונה שהעלה הקשר עצמו באחת הרשתות החברתיות, בשעה 01:30 בלילה, בה הוא נראה מבלה במסיבה והיום כאמור ינסו לבדוק עמו את פרטי המקרה.

שוער הקבוצה, דלה איינוגבה, סיפר כי הוא חולם על זימון לסגל נבחרת ניגריה למונדיאל: "תמיד אהיה מוכן לשחק עבור המדינה שלי מתי שיקראו לי. יהיה חלום להיות במונדיאל, אבל עכשיו אני מתרכז בהישרדות של הפועל אשקלון ורק אחר כך נראה מה יהיה". השוער דיבר על ההפסד לעכו: "זה היה כואב כי חשבנו שאפשר לעשות יותר. אם לא מבקיעים, אי אפשר לנצח, אבל אני משוכנע שיש דברים חיוביים לקחת למשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי