רוטן: אני חיובי לגבי המשך דרכי כמאמן מכבי חיפה

פרד רוטן
פרד רוטן | אלבום פרטי

ההולנדי דיבר באירוע חברתי שערכה הקבוצה: "טרם שוחחתי עם ההנהלה, ניפגש בשבוע הבא". מאבוקה ישוב מול קריית שמונה, גרשון ימשיך בצד בשמאל של ההגנה, דמארי מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

אחרי שגברה על מכבי פתח תקווה, מכבי חיפה מקווה להמשיך את רצף הניצחונות ביום שבת מול קריית שמונה ובמועדון עסוקים בהכנות לקראת המשחק. הצוות המקצועי אינו צפוי לבצע שינויים רבים. מי שיחזור לסגל הוא ארנסט מאבוקה שסיים לרצות עונש הרחקה וקיימת ההתלבטות האם לתת לו את חולצת הרכב. מי שככל הנראה לא יהיה בסגל הוא עומר דמארי שאינו עורך אימונים מלאים וממשיך לקבל טיפולים בקליניקה. החלוץ, כפי שפורסם כאן באתר, לא ימשיך במכבי חיפה והוא אינו צפוי לקבל דקות עד לסיום העונה.

היום (חמישי) קיימו הירוקים מפגש חברתי ב'יס פלנט' והמאמן פרד רוטן התייחס לעתידו: "אני חיובי לגבי המשך דרכי במכבי חיפה, אך טרם שוחחתי עם ראשי המועדון בנושא. בשלב הזה אני לא מתעסק בזה, אלא מרוכז במטרות של הקבוצה עד לסיום העונה. בשבוע אני אפגש עם ההנהלה ונחשוב ביחד על העתיד. כרגע אנחנו רוצים לראות איך אפשר להחזיר את הקהל ליציעים ולסיים את העונה הזו בצורה הטובה ביותר על מנת שזה ישפיע על פתיחת העונה הבאה שלנו".

מצבו של דמארי והתפקוד של גרשון: "עומר פצוע והוא עובר סדרה של טיפולים. רמי שיחק לראשונה העונה בצד שמאל של ההגנה ועשה עבודה טובה, אנחנו נרצה לבדוק את התפקוד שלו שם בעוד מספר משחקים בשביל לדעת טוב יותר. למדתי הרבה על מכבי חיפה בזמן שאני פה, אבל אצטרך ללמוד עוד כי יש הרבה דברים שעדיין מפתיעים אותי. במשחק הקודם מול קריית שמונה ניצחנו 0:4 וזו כמובן תוצאה טובה, אבל היכולת לא הייתה מדהימה והם הצליחו להגיע ליותר מידי הזדמנויות".



ימשיכו לבחון אותו בצד שמאל. רמי גרשון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי