שחקן בסכנין: כל אחד מאיתנו מבין שהוא יכול לאבד את המקום

טל בנין
טל בנין | מאור אלקסלסי

במועדון יודעים כי הפסד נוסף, לעיני הקהל הביתי, מול הפועל רעננה (שבת, 20:00) יגרור לחץ נוסף. אבידור יחזור להרכב, פאס בספק בגלל פציעה, השוער השני עמבר יחליף את קנדיל. הבלם קמארה יחזור ברעננה

(גודל טקסט)

 לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון בבני סכנין מגדירים את המשחק הקרוב מול הפועל רעננה (שבת, 20:00) כמשמעותי הן לסיום העונה הנוכחית והן לעונה הבאה. גם ההנהלה וגם המאמן טל בנין החליטו בשלב זה לדחות את ההכנות לעונה הבאה כאשר היו כאלה במועדון שאף טענו כי המחזורים האחרונים יהיו משמעותיים לעתידו של המאמן בעונה הבאה.

גם השחקנים מבינים כי הפסד נוסף, ולבטח מול הקהל הביתי, יכול לגרור לחץ בעיקר מצד ההנהלה: "חייבים ניצחון בכדי לסיים כראוי את העונה. כל אחד מאיתנו מבין שהוא יכול לאבד את המקום שלו", אמר שחקן בקבוצה. המאמן טל בנין בחר בשלב זה לא לשוחח עם השחקנים בעקבות ההפסד מול קריית שמונה ורק הראה קטעים מהמשחק.

הקבוצה תחסר את השוער מחמוד קנדיל ואת הבלם עוביידה חטאב כאשר השוער השני מתן עמבר יערוך את משחק הליגה השני שלו העונה כאשר הראשון היה בניצחון על מ.ס אשדוד. עדיין לא ברור מי יהיה מחליפו של חטאב כאשר במועדון ציפו כי אברהם פאס שנעדר בשבוע שעבר בגלל הרחקה יחזור למרכז ההגנה אבל האחרון התלונן ביומיים האחרונים על פציעה וכשירותו תתברר לאחר האימון המסכם. במידה ופאס לא יהיה כשיר צפוי סגס תאמבי לקבל הזדמנות במרכז ההגנה.

אברהם פאס. יחזור להרכב? (ערן לוף)
אברהם פאס. יחזור להרכב? (ערן לוף)

הרכב משוער: מתן עמבר, עלי עותמאן, אברהם פאס (סגס תאמבי), מרון גנטוס, וונדרסון, עטאא ג'אבר, אנטוניו מרשיץ', פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי וג'ורדן פושה.

שחקן בהפועל רעננה: "יש לנו שלושה משחקים לשחק משוחרר"
הפועל רעננה תגיע למשחק במטרה להשיג עוד ניצחון שיקרב אותה למקום השמיני, דבר שלא חלמו עליו בתחילת העונה. "עכשיו יש לקבוצה שלושה משחקים כדי לשחק כדורגל חופשי ויצירתי. בני סכנין היא קבוצה שאנחנו ממעטים לנצח לאורך השנים", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק.

מנחם קורצקי. עונה מוצלחת (דני מרון)
מנחם קורצקי. עונה מוצלחת (דני מרון)

מהמשחק ייעדרו המגן הימני עדי נימני בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ושניר שוקר בשל כרטיס אדום שספג נגד אשדוד. לסגל ישוב לאחר עונש הרחקה של חודש הבלם מוחמד עלי קמארה. החלוץ שמעון אבוחצירה שלא היה בסגל בשבוע שעבר נגד אשדוד בשל פציעה יעבור מבחן כשירות בשל המתיחה בשריר הירך.

הרכב משוער: אסף צור, גיא ליפקה , עידו לוי ( עלי מוחמד קמארה ), בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', אור דסה ( אלי בבייב ), מוחמד כליבאת, רועי זיקרי, שלומי ארביטמן ( שמעון אבוחצירה ).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי