אביב אברהם עשוי לשוב להרכב מול בית"ר, מיימוני ישוב לסגל

אביב אברהם
אביב אברהם | דני מרון

הבלם התאושש לאחר כחודש ועשוי ליטול חלק במשחק החשוב ביום שני מול הירושלמים, הקשר שלא פתח נגד ב"ש בתמונת ה-11 של דראפיץ' וברדה. וגם: במועדון עדין מנסים להתאושש מהתבוסה בתחילת השבוע: "הכל הלך להם"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין מנסים להתאושש מהתבוסה הקשה שנחלו ביום ראשון, 5:1 להפועל באר שבע שגרמה לתסכול במועדון. במהלך השבוע ולמרות התבוסה, ניסו שחקנים בנתניה להרים את עצמם וטענו: "הכל הלך לב"ש. ברגע שאתה נותן להם לשחק אתה מסתכן וזה סגנון המשחק שלנו ולא יעזור. ברוב המקרים אנחנו כובשים יותר משאנחנו סופגים, אבל נגד ב"ש זה לא הלך".

גם הקפטן ערן לוי פנה לאוהדים באמצעות הדף הרשמי של הקבוצה והתייחס למצב: "זה משהו שמאוד מאוד כואב אחרי כמה ימים שקיבלנו במונחי הכדורגל מכה קשה. כמו שכולם ראו, הסתגרתי בתוך עצמי וישבתי כמו שישבתי על הדשא. זה כאב לי כי הרגשתי כמוכם וחשובה לי התמיכה שלכם. תחשבו מה היה קורה אם היו נשארים לנו עכשיו ארבעה משחקים והיינו נאבקים על להישאר בליגה".

לקראת המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים, הגיעה בשורה חיובית מכיוונו של דין מיימוני. הבלם, שהגיע בחלון ההעברות של חודש ינואר ונחבל ברגלו כתוצאה מתיקול באימון והחמיץ את החודש האחרון, חזר במהלך השבוע לאימונים מלאים וצפוי לשוב לסגל ביום שני. מלבד חזרתו של מיימוני, גם יונס מלדה ואביב אברהם ישובו והם בתמונת ההרכב לאחר שנכנסו מול ב"ש והציגו יכולת טובה, במיוחד האחרון שאף בישל ולא פתח במשחק שעבר למרות שכבר היה כשיר.


גם יונס מלדה הצעיר בתמונת ההרכב (דני מרון)

עד המשחק יצטרכו בנתניה להודיע לבלם הגרמני טים הויבך אם תמומש עליו האופציה, כאשר בנתניה עדיין מתלבטים לגביו. הויבך כזכור, דורש מנתניה חוזה ארוך טווח כדי להמשיך במועדון, אך בנתניה מתלבטים, במיוחד לאור היכולת במשחק האחרון מול הפועל ב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי