בכר נוטה לפתוח עם ההרכב שמחץ 1:5 את מכבי נתניה

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

לא מתוכננים שינויים ב-11 של הפועל באר שבע מול בני יהודה, כך שטוני וואקמה ובן שהר ימשיכו בחוד ומליקסון שהתאושש מ"רגל עץ" יעמוד לרשות הצוות המקצועי. וגם: הביקור אצל אוחנה והביקורת על מחירי הכרטיסים

(גודל טקסט)

כשריח האליפות באוויר, יציפו מחר (שבת) אוהדי הפועל באר שבע באלפיהם את אצטדיון המושבה כדי לספק רוח גבית לקבוצתם במשחק החוץ מול בני יהודה (20:30, ישיר בספורטHD4).

למעשה, בהלת הכרטיסים בעיצומה: כ-5000 כרטיסים נמכרו עד כה מתוך הקצאה של 5500 שהועברו למשרד הכרטיסים בבירת הנגב, ובקצב הזה ייתכן שהאדומים יקבלו הקצאה נוספת. "המטרה שלנו היא לחצות את הרף של 8000 אוהדים", אומרים בבירת הנגב. כמובן שמהטירוף הבאר שבעי לראות מקרוב את טוני וואקמה ובן שהר שותים מהבאר, יש מי שמפיק רווחים נאים. "בני יהודה העלו את מחירי הכרטיסים 'במיוחד בשבילנו', ממחיר אחיד של 50 שקלים ל-80 שקלים, לפני עמלה. על הגב שלנו עושים קופה", טענו בארגון האוהדים וסרמיליה.

מעבר לחשבון ההוצאות המכביד על כיסו של האוהד הבאר שבעי, יש חישובים נעימים יותר. החישוב פשוט: ניצחון מחר על בני יהודה בצירוף אובדן נקודות של בית"ר ירושלים ביום שני בנתניה יאפשרו לאדומים להקדים את חגיגות האליפות. ניצחון על בית"ר בעימות הישיר ב-5 במאי יבטיח מעשית זכייה שלישית ברציפות בתואר, שלושה מחזורים לפני סיום העונה.


אוהדי הפועל באר שבע. ימלאו את המושבה, למרות המחירים (דני מרון)

באר שבע מגיעה מפוקסת למושבה, עם ארבע נקודות יתרון מהמקום השני וסגל כמעט מלא. מאור מליקסון ("רגל עץ") התאושש ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. המאמן ברק בכר נוטה לפתוח עם ההרכב שמחץ 1:5 את נתניה במחזור הקודם, והמשמעות היא שטוני וואקמה ובן שהר ימשיכו לשתף פעולה בחלק הקדמי הקטלני.

ולעניין אחר: משלחת של אוהדים ביקרה לפני מספר ימים בביתו של מיכאל אוחנה כדי לעודד אותו ולתמוך בו. הקשר בן ה-22 שקרע את הרצועה הצולבת מתלבט בנוגע לזהות האורטופד שינתח אותו, ובוחן את האופציות השונות. בינתיים לקח אוחנה פסק זמן וצפה ביום רביעי בניצחונה של ריאל מדריד על קבוצתו אהודה, באיירן מינכן, בחצי גמר ליגת האלופות.

תגובת בני יהודה תל אביב: "הודענו בכל דרך אפשרית שבפליאוף העליון מחירי הכרטיסים יעודכנו ל: כרטיס בוגר – 80 שקלים כרטיס ילד – 40 שקלים. המחירים ממש לא שונו לקראת המשחק מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי