מזרחי: ארבע פעמים הצלתי את אשדוד מירידה, מקווה גם הפעם

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | עדי אבישי

מאמן החירום של הדרומיים נערך למשחק התחתית החשוב ביום ראשון מול הפועל אשקלון: ,לא צריך להיות נביא גדול כדי להבין מהטבלה שמדובר במשחק קריטי"

(גודל טקסט)

יוסי מזרחי, מאמן החרום של מ.ס. אשדוד, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום ראשון באצטדיון הי"א נגד הפועל אשקלון. כרגע, אשדוד מקדימה בארבע נקודות את אשקלון שמתחת לקו האדום כשנותרו שלושה משחקים עד לתום העונה.

מזרחי פתח ואמר: "ההיסטוריה לא שווה אפילו רבע נקודה. הייתי כאן באשדוד ארבע פעמים בעבר והצלחתי להציל את המועדון מירידת ליגה. עכשיו זאת פעם חמישית ולא מובטח כאן כלום. זה דור אחר של שחקנים וצריך להתפלל למעלה".

המאמן הוותיק הוסיף: "יש הרבה שחקנים פצועים ואם נבכה על אלה שלא משחקים, לא נביא קמצוץ של נקודה ולכן צריך להוציא מהמשחק את המיטב. מדובר במשחק אחד ואין כאן משמעות לניסיון שלי באימון מול מאמן אשקלון מסאי דגו. משחק כזה יכול להיות מוכרע ממצב סטטי או מטעות בהגנה ואי אפשר לדעת איך המשחק. אף אחד לא יודע. לא צריך להיות נביא גדול בכדורגל כדי להבין מהטבלה שמדובר במשחק קריטי".

על החזרה המפתיעה לאשדוד אמר: "אני כאן זמן קצר ומה שאני מנסה לעשות זה לחזור ליסודות המשחק בימים הספורים ולהקנות את השיטה שלי כי כל מאמן בא עם הפילוסופיה שלו. צריך לעשות מינימום טעויות, לשחק באמונה ובביטחון ואני מאמין בשחקנים שהם מסוגלים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי