דגו: מאז הבשורה ביום שני, ההכנות הן כמו לפני גמר גביע

מסאי דגו
מסאי דגו | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון מתכונן לקרב התחתית הגורלי נגד מ.ס אשדוד, שיכול להכריע את גורל היורדת. מירקו אורמוש עדיין לא החלים. אינברום צפוי לפתוח אצל מזרחי, שאמר לשחקניו: "תשאירו את המועדון בליגת העל"

(גודל טקסט)

דרבי החוף הדרומי יהפוך מחר (ראשון, 19:15, שידור ישיר בספורט4) לקרב הישרדות עבור מ.ס. אשדוד והפועל אשקלון. האשדודים שיארחו את ההתמודדות במחזור ה-31 בפלייאוף התחתון מובילים בארבע נקודות (25 מול 21) על האשקלונים.

על הקווים יהיה מחר מאמן החרום, יוסי מזרחי, שהגיע במקומו של עמיר תורג'מן לאחר ההפסד להפועל רעננה 1:0 במחזור הקודם. מזרחי, על פי גורמים במועדון, ביקש מתורג'מן להמשיך לצדו כפי שביקש הספונסר ג'קי בן זקן ולא להיפגע מהמהלך אבל המאמן לא הסכים ועזב.

מזרחי הוזעק בפעם החמישית בעשור האחרון להציל את המועדון מירידה. בשיחה שקיים מזרחי עם שחקניו הוא הבהיר להם שהוא מאמין ביכולתם להפוך את המשחק נגד הפועל אשקלון למשחק פשוט ולא להיכנס ללחץ. "הדברים יקרו על המגרש ואתם תשאירו את המועדון בליגת העל", אמר המאמן הוותיק לשחקניו.

מזרחי יחסר מחר את החלוץ הברזילאי המורחק מאוריסיו ואת ארבעת הפצועים גדי קינדה, יובל יעקובוביץ', משה אוחיון ובלסינג אלקה. על פי האימונים האחרונים מסתמן כי לניר ברדע, שכמעט ולא שיחק בעידן תורג'מן, עדיפות על שחר פיבן בעוד אור אינברום אמור לשחק במקומו של דור ג'אן.

יוסי מזרחי.
יוסי מזרחי. "הדברים יקרו על המגרש" (עדי אבישי)

הנהלת אשדוד פועלת להביא כמה שיותר אוהדים לתמוך בקבוצה והחליטה שמי שיגיע למשחק עם חולצה אדומה צהובה יכנס בחינם.

 
הרכב משוער:
יואב ג'רפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, ויקטור גאנב, ניר ברדע (שחר פיבן), קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, תום מונד, אור אינברום, חן עזריאל, דין דוד.

אשקלון: "נצטרך להתפוצץ על אשדוד"
הפועל אשקלון סיימה את הכנותיה לקרב התחתית הגורלי. אשקלון מרוחקת ארבע נקודות מאשדוד שנמצאת מעליה בטבלה ובמועדון מבינים שכל תוצאה מלבד ניצחון בדרבי הדרומי תחרוץ כנראה את גורלה לירידה לליגה הלאומית.

"משמעות המשחק ברורה לכולם", אמר גורם בקבוצה. "כל תוצאה חוץ מניצחון והסיפור נגמר. אנחנו מבינים את זה ונצטרך לבוא למשחק ופשוט להתפוצץ על אשדוד, אין לנו ברירה אחרת. זה משחק על החיים שלנו".

אורמוש. הוחלט שלא לסכן את הקשר (לירון מולדובן)
אורמוש. הוחלט שלא לסכן את הקשר (לירון מולדובן)

כ-100 מאוהדי הקבוצה הגיעו הערב לאימון המסכם, לדחוף ולעודד את השחקנים לקראת ההתמודדות המכריעה. המאמן מסאי דגו לא תירגל ביומיים האחרונים הרכב כלשהו ונראה כי הוא מתלבט מאוד בנוגע ל-11 שיפתחו. הקשר הקרואטי מירקו אורמוש לא כשיר ולא יהיה בסגל למשחק. בשבוע שעבר חשבו באשקלון שאורמוש סובל מקרע בשריר הירך האחורי ואולי סיים את העונה, אך בהמשך השבוע התברר כי לא מדובר בקרע ובאיזור הפציעה נוצרה רק בצקת קטנה שגורמת לכאבים עזים אצל הקשר. לבסוף הוחלט שלא לסכנו בפציעה חמורה יותר.

המאמן מסאי דגו התייחס הערב למשחק ואמר: "מהרגע שקיבלנו ביום שני את הבשורה שכל כך חיכינו לה מהמשחק של אשדוד, אני מרגיש שההכנות הן כמו הכנות לפני גמר גביע. קיבלנו צ'אנס אחרון לחזור לחיים ואני מקווה שנעשה את זה מחר בעזרת השם".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, עוז ראלי (שי חדד), מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, טל איילה, דיויד מנגה, סער בנבנישתי, דובב גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי