קוויאר במו"מ עם בית"ר ירושלים, סירב למכבי נתניה

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

הבלם הספרדי יעזוב את קריית שמונה ונמצא במגעים עם קבוצתו של בן זקן, על כן הבהיר לדראפיץ' ולחברו דני עמוס כי בשלב זה הוא מוותר על ההצעה להצטרף. עומרי בן הרוש מועמד לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בלם הפועל קריית שמונה, קרלוס קוויאר, הודיע אמש (ראשון) למכבי נתניה כי אין בכוונתו להצטרף לקבוצה בעונה הבאה, מכיוון שהוא מכוון לחתום באחת הקבוצות הגדולות בליגת העל. הספרד, שוחח עם המאמן סלובודאן דראפיץ' וגם עם שוער הקבוצה דני עמוס, עמו הוא נמצא ביחסים קרובים, והסביר כי בשלב זה הוא מעוניין למצות את האופציה של אחת הגדולות ובסביבתו סיפרו שאם אופציה זו לא תצא אל הפועל, הוא עשוי לשוב לספרד.

אחת האופציות עבור קוויאר, נראה שהרלוונטית מכל, היא לחתום בבית"ר ירושלים, שכבר רצתה אותו בחודש ינואר. בסביבתו של הבלם הבהירו כי כרגע לא הושג סיכום עם סגנית המוליכה. יש לציין כי בבית"ר ירושלים הכחישו בהודעה רשמית קיום מו"מ.

בקבוצה מעיר היהלומים הבהירו כי למרות שמועד מימוש האופציה על הבלם הגרמני טים הויבך תסתיים היום, אין בכוונתם לממש אותה בשלב זה, כך שרק בסיום העונה יקבלו החלטה אם להמשיך את ההתקשרות. "אנחנו לא ממהרים. אנחנו רוצים לחכות לסוף העונה ורק אז לראות מה נעשה", הודו בקבוצה.

בינתיים, בנתניה סיפרו כי אחד המועמדים לעמדת המגן השמאלי בעונה הבאה הוא עומרי בן הרוש. המגן, שהתחיל את קריירת הבוגרים בקבוצה ועזב ב-2013 למכבי תל אביב, יצטרך להתפשר על שכרו אם ירצה לחזור, אך בכל אופן, מבחינת נתניה הוא מהווה אופציה.


עומרי בן הרוש. מועמד לשוב למכבי נתניה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי