שחקן הפועל באר שבע לשעבר התאבד בגיל 40

פאבל פרגל
פאבל פרגל | Gettyimages

פאבל פרגל, ששיחק חצי שנה באלופה הישראלית ב-2009, נמצא ללא רוח חיים ועל פי הממצאים שם קץ לחייו, כך דווח בתקשורת הצ'כית

(גודל טקסט)
טרגדיה בצ'כיה, שכנראה מעלה עצב גם על פניהם של אוהדים בישראל: פאבל פרגל, בלם עבר צ'כי, שם קץ לחייו בגרמניה כאשר הוא בן 40 בלבד. פרגל ששיחק עונה אחת בישראל, התגורר במגדבורג שבגרמניה ואף שקל לשוב למגרשים לאחר ששיחק עד 2017 בליגות הנמוכות בשווייץ. הוא נמצא מת בערב יום שלישי ובצ'כיה ציינו שהוא הכדורגלן השלישי בשנה האחרונה ששם קץ לחייו בשל משבר אישי. 
  

פרגל שיחק את החלק הגדול של הקריירה שלו בספרטה פראג, איתה זכה בשתי אליפויות צ'כיה, ובקיץ 2009, אחרי ששיחק גם בדרזדן, פרסטון וא.א.ק לרנקה, חתם בהפועל באר שבע. הוא שיחק בקבוצה חצי עונה, ובינואר עבר להפועל רמת גן במסגרת עסקת וויליאם סוארס. גם שם הוא לא נשאר זמן רב, ובסיום העונה עזב את ישראל ושיחק במספר קבוצות בשווייץ. פרגל כבש שער אחד בישראל, ב-2:2 של באר שבע נגד מכבי נתניה, ובסך הכל הבקיע 13 שערים בקריירה.


על פי התקשורת הצ'כית, פרגל התאבד בשל בעיות אישיות ותקופה קשה שעבר בעיקר מול בת זוגו שהיא גם אם בתו, שנולדה בשנה האחרונה. 


Spartu a všechny fotbalové fanoušky zasáhla tragická zpráva. Pavel Pergl oblékal dres Sparty od svých deseti let a v prvním týmu odehrál 68 zápasů. Odpočívej v pokoji. #acspartapic.twitter.com/CWrUMHKZSz

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) May 2, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי