והבה הודיע לקורצקי: כנראה שאעבור להפועל קריית שמונה

בן והבה
בן והבה | דני מרון

מאמן הפועל רעננה עורך סבב שיחות כדי להשאיר את שחקניו המצטיינים גם בעונה הבאה, עידו לוי מחכה לשדרוג כספי משמעותי. אבי מלכה מהפועל אשקלון עשוי לחתום בקרוב

(גודל טקסט)

למרות שהפועל רעננה כבר הבטיחה את הישארותה לפני זמן רב, נושא החיזוק מתנהל בעצלתיים. המאמן מנחם קורצקי משקיע את מרבית המאמצים לשכנע את השחקנים שמסיימים את חוזיהם בקיץ להמשיך ולא לעזוב לקבוצות אחרות שמציעות להם סכומי כסף גדולים. "אשוחח עם השחקנים שקיבלו הצעות ממקומות אחרים ואכניס להם שכל בראש", אמר לא מזמן המאמן.

קורצקי שוחח בימים האחרונים עם בן והבה ושמע ממנו כי קיימת אפשרות גבוהה שיעבור להפועל קריית שמונה. בקבוצה מהשרון מקווים להחתים כבר בקרוב את אבי מלכה מהפועל אשקלון בתור מחליפו במרכז ההגנה.

גם הבלם השני, עידו לוי, מחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל ואם לא יקבל הצעה כספית משודרגת, עשוי לעזוב גם הוא. שחקנים מובילים נוספים אותם מנסה קורצקי להשאיר הם שמעון אבוחצירה, עדי נמני ושניר שוקר. מי שיעזבו בוודאות הם אור דסה ורועי זיקרי למכבי והפועל תל אביב בהתאמה. עתידם של מוחמד כליבאת, שלומי ארבייטמן, רועי שוקרני, אלי בבייב, עמנואל מאיוקה ותומר סוויסה עדיין לא ברור.

במועדון מתכוונים להמתין לשלבים מאוחרים יותר של הקיץ כדי לראות מי השחקנים שיעזבו את מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ולבדוק את מי מהם אפשר לקבל בהשאלה. גורמים בקבוצה מספרים כי לקבוצה יגיעו לפחות 6-7 שחקנים חדשים.

בן והבה. רוצה לעבור לק
בן והבה. רוצה לעבור לק"ש (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי