אלונה ברקת: בוזגלו שחקן פנטסטי, רצינו שהוא יישאר

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

הבעלים דיברה אחרי הזכייה השלישית ברציפות: "מאור רוצה לעזוב". יעקב בוזגלו הגיב: "ריחמת עליו ולא באמת רצית". ראדי: "למכבי ת"א יש חלק בזה". ממן: "לא חלמתי על זה". בכר: "הכי מתוקה". איינבינדר שלף טבעת

(גודל טקסט)

למרות הפסד ביתי ראשון אי פעם בטרנר בליגה (1:0 למכבי תל אביב), הפועל באר זכתה הערב (שבת) האליפות השלישית ברציפות והחמישית בתולדות המועדון. בדקה ה-54 התבשרה החבורה של ברק בכר שהיא אלופה באופן רשמי לאחר שבית"ר ירושלים סיימה ב-3:3 במושבה מול בני יהודה. הפער בין הקבוצות עומד כעת על שבע נקודות כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה.

אלונה ברקת סיכמה: "האתגרים שעברנו במהלך העונה דווקא נתנו לנו יותר נחישות ויותר כוחות לעבור את זה ולעשות את ההישג המדהים הזה.קודם כל זה האנשים, מי שהביא את האליפות זה האנשים המיוחדים שמקיפים את המועדון, בעיקר אסי רמחים שלא מדברים עליו הרבה, איש מדהים. הצוות המקצועי המעולה, כמובן האוהדים שכל מי שהגיע לקח חלק באליפות הזאת". 

על שיר צדק: "התמודדנו עם פרשת שיר צדק, ראינו מה היה, בדקנו, וככה עברנו את זה. היה הליך משפטי שלפיו היה אסור לנו לדבר, וככה התנהלנו. וברגע שהוא הסתיים אמרנו מה שהיה, ובזה זה נגמר".


לא רצתה שבוזגלו יעזוב. אלונה ברקת (דני מרון)

הפספוס בליגת האלופות: "ההפסד למאריבור היה כואב, היו פציעות לאורך העונה והמון אתגרים אחרים. אתה חייב לקחת אותם וללמוד מהם וככה לצאת ולהתגבר".

עזיבתו של בוזגלו: "מאור שחקן פנטסטי, רצינו שהוא יישאר אבל הוא בחר להמשיך הלאה ואנחנו מאחלים לו בהצלחה החלמה מהירה. אבל באר שבע היא לא שחקן, זה המכלול של אנשים שהביא את האליפות ורואים את זה".

עוזר המאמן אליניב ברדה: "גם אם דברים עובדים לך פחות טוב אתה מאמין בכל אחד שיבוא ויעשה את מה שהוא יכול. ברדה זה הפועל באר שבע. הוא שותף לדרך. נראה מה הוא יבחר לעשות. במועדון שלנו יש הכל מהכל וזה נפלא בעיני ורק שנמשיך לעשות דברים מופלאים".

יעקב בוזגלו סיפר ששלח הודעה לאלונה ברקת בעקבות הדברים שאמרה על מאור וחשף את תוכן הדברים: "מברוק להפועל באר שבע על האליפות. מה לעשות? מאוז בוזגלו לא קיבל הצעה אחת מכם. זו האמת ואמת יש רק אחת. זה שהצעת לי במסדרון כי ריחמת עליו בגלל הפציעה זה לא אומר שרצית. בחודש אפריל זה כבר היה מאוחר מידי. שמעתי את דבריה ולכן שלחתי לה את ההודעות האלה. היא לא חשפה כלום, הדבר האלה כבר נאמרו. שוב מברוק על האליפות".

ברק בכר הנרגש: "אנחנו נאלצים להתמודד עם כל כך הרבה דברים תוך כדי תנועה ובזכות כל הצוות שלנו אנחנו יכולים להתמודד עם זה וככה הצלחנו לזכות באליפות".


"האליפות השנייה הייתה הכי עוצמתית" (דני מרון)

ההבדלים בין האליפויות: "האליפות הראשונה היתה משהו מאוד בתולי והיתה בו התרשגות. השנייה היתה הכי עוצמתית והכי איכותית, באמת היינו קבוצה מעל הליגה. האליפות השנה היא הכי מתוקה, הכי מיוחדת בגל כל הקשיים ובגלל שלא הייתה אליפות כזאת מבריקה המועדון הצליח להתעצם. השנה הזאת לימדה אותנו הרבה דברים שניקח לשנים הבאות".

העונה הלא פשוטה שעברה עליו: "הקהל הזה הצליח להרים אותנו בתקופות מאוד קשות. להביא ם9,00 אוהדים לטדי נותן לנו אנרגיות וכוח וככה זה היה לאורך כל העונה. לא היו לנו משחקים גדולים העונה. מתחילת הפלייאוף הצלחנו להחזיר את הדברים שהיינו צריכים במאני טיים. וזה מה שעבד לנו".

במהלך חגיגות האליפות שלף דן איינבינדר טבעת והציע נישואין לבת זוגו. מאור מליקסון אמר בסיום: "בכר תמך בי לאורך כל הדרך כבר שלוש שנים, ואחרי עונה מוזרה ומטורפת אנחנו רק רוצים לשמוח. עזבו אותנו שחקנים מרכזיים, נפצעו שחקנים מרכזיים, לא עלינו לליגת האלופות בגלל שער אחד ולקח לנו זמן להתאושש מזה".


שלף טבעת במהלך החגיגות. איינבינדר (מאיר אבן חיים)

רגע מרגש בטרנר (דני מרון)

ההפסד הראשון בטרנר: "זה שהפסדנו לא מעיב על חגיגות האליפות, למכבי הגיע הניצחון. עבדנו יותר מדי קשה כדי לא לשמוח היום. חנן הוא שחקן מדהים ואדם מדהים, הוא עשה כמה משחקים ממש טובים ולגמרי מגיע לו לזכות בשחקן העונה. שיר צדק הוא גם שחקן מצוין, אנחנו מחכים שחזור להיות איתנו".

השושלת: "הפועל באר שבע מועדון גדול, אבל שלוש שנים ברציפות לקחת אליפות כשיש קבוצות עם תקציב יותר גדול. האליפות הראשונה היתה מדהימה, השנייה הראתה חוזק והשלישית מראה שאנחנו כאן כדי להישאר. אנחנו עדיין בהלם, ייקח לנו כמה ימים לעכל את מה שעשינו".

חנן ממן התייחס לזכייה בתואר שחקן העונה: "לא האמנתי בחלומות הכי ורודים שלי. זאת לא היתה המטרה שלי, אני רציתי לקחת אליפות. עכשיו המטרה היא להיות בסגל הנבחרת. האליפות הראשונה שלי כל כך מתוקה, אני שמח שהייתי מעורב בזה. חבל שהפסדנו, אבל אני שמח שלקחנו אליפות. השתלבתי חברתית מיד, וגם באימונים הייתי ביכולת טובה. ברק טיפל בי כמו שצריך, כיוון אותי לאיפה שצריך וזה המון בזכותו ובזכות השחקנים האחרים".

על ההישג שעשתה אקסית האדומה מהכרמל: "הגביע הוא כולו של השחקנים בהפועל חיפה. הם עשו עונה אדירה ומגיע להם, שמח בשביל החברים שלי אבל לי יש אליפות.יש לנו צוות מצוין, שחקנים נהדרים. זה מועדון גדול, לא סתם הוא לקח שלוש אליפויות ברצף".

מהראן ראדי שהפך לשיאן האליפויות הרצופות עם שש זכיות: "תחושה של התרגשות, גאווה, אבל מעל הכל שאני נמצא במקום שבו אני מקבל אהבה מעל ומעבר. אתה רואה את האוהדים מאחוריי ואתה יכול להבין כמה העיר הזאת אוההבת כדורגל. בזכותם הגעתי להישגים האלה".


שיאן האליפויות הרצופות עם שש. ראדי (דני מרון)

על האקסית: "יש את המרכז ואת הפריפריה, וזה אומר את ההבדל. למכבי תל אביב כבודה במקומה מונח, הייתי שם כמה שנים ויש להם צוות ששינה הרבה דברים בכדורגל הישראלי. למדתי שם הרבה. יש למכבי תל אביב חלק בהצלחה שלי בהפועל באר שבע".

עתידו :"האם אני אשאר? נראה בשבועות הקרובים. בכל קבוצה שהיתה בקריירה שלי ידעתי שאני אעבור אתגרים? מבחינתי זו לא תקופה קשה אלא מאתגרת. חשבתי שבגיל 35 לא יהיה לי מה ללמוד אבל אני ממשיך לעבור דברים וללמוד עוד יותר".

שרת התרבות והספורט מירי רגב התקשרה לפני דקות אחדות לבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת ובירכה אותה על האליפות השלישית ברציפות של המועדון: "עשיתם הישג ענק. לזכות בתואר זה קשה מאוד ולשמור עליו קשה שבעתיים – בוודאי לזכות שלוש פעמים ברציפות", אמרה רגב לברקת. "אני מקווה ומאמינה שבעזרת השם תעפילו בעונה הבאה לצ'מפיונס ליג ותעשו היסטוריה נוספת במועדון הפועל באר שבע. בשתי העונות האחרונות הייתם קרובים להשיג את המטרה – הפעם אני מאחלת לכם לעמוד ביעד ההיסטורי הזה". השרה רגב מסרה  את ברכתה לכל השחקנים ולצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה.


מירי רגב התקשרה לברך את אלופת המדינה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי