קראמר דורש חוזה לשנתיים, דיווח: מכבי חיפה פנתה לווסילאקאקיס

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | Gettyimages

החלוץ ההולנדי יסייר במתקן האימונים וישוחח עם ראשי המועדון, ביוון טוענים שהירוקים הציעו לקשר אטרומיטוס 220 אלף יורו בחוזה לשנתיים. גורם: "לא מעט שחקנים יקבלו הודעות על סיום דרכם כבר בימים הקרובים"

(גודל טקסט)

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר נחת אתמול (שבת) בישראל במטרה לחתום במכבי חיפה. קראמר בן ה-29 נולד ברוטרדם ושיחק בפיינורד בה כבש לפני שנתיים 14 שערי ליגה. החלוץ צפוי לסייר הבוקר במתקן האימונים של הירוקים וישוחח עם ראשי המועדון.

השחקן מעוניין בחוזה של שנתיים, דבר שלא יהווה מכשול מצד הירוקים. מקורבים לעסקה סיפרו כי החלוץ הגיע כדי להתרשם מחיפה ומהחיים בישראל ולאחר מכן יקבל החלטה האם לחתום. "מו אלאך רצה אותו כבר בינואר ורוצה בו עכשיו. אם השחקן יסכים לחתום, הוא יהיה כאן", אמרו במועדון.

בחיפה מעוניינים להחתים כבר בשבועות הקרובים מספר שחקני רכש ובראשם חלוץ משמעותי שיהיה מחליפו של קלאוס. האחרון צפוי לעזוב השבוע את ישראל ובמועדון טרם קיבלו החלטה כיצד לנהוג בכתב האישום שהוגש נגדו בשל נהיגה בשכרות. לא מן הנמנע כי ראשי חיפה ייפגשו עם נציגיו של השחקן וינסו להגיע להסדר על פרידה כאשר לחלוץ היווני יש חוזה גם לעונה הבאה.

בנוסף בקבוצה טרם קיבלו החלטה לגבי חלק מהזרים כמו המגן ארנסט מאבוקה והקשר קאיו. השניים ייפתחו הערב במשחק הליגה האחרון מול הפועל רעננה ויזכו להזדמנות אחרונה להוכיח את עצמם. "לא מעט שחקנים יקבלו הודעות על סיום דרכם כבר בימים הקרובים", אמרו במועדון הירוק.

קראמר. רוצה חוזה לשנתיים (gettyimages)
קראמר. רוצה חוזה לשנתיים (gettyimages) 

על פי דיווח ביוון, הירוקים פנו לקשר אטרומיטוס תאודורוס וסילאקאקיס, שחקנה בן ה-29 של אטרומיטוס. עלות צירופו של השחקן עומדת על 150 אלף יורו דמי העברה, כשהירוקים הציעו לשחקן 220 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים. השחקן הגיע לאטרומיטוס העונה אחרי שמונה שנים בקסאנטי וכבש ארבעה שערים ב-28 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי