פרסום ראשון: שחקני הפועל אשקלון הוזמנו לדון על שכרם

אשקלון
אשקלון | אריאל שלום

לספורט1 נודע ששחקני היורדת ללאומית זומנו לפגישות, התבקשו גם להחזיר את הרכבים לפני הזמן: "שיחקנו במועדון ומגיע לנו לקבל את מלוא השכר, ללא כל קשר לירידה". מהמועדון נמסר: "זה לא הסגנון שמאפיין אותנו"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל אשקלון זומנו ביומיים האחרונים לפגישות במטרה להגיע להסדר על תשלום שכרם לחודשים אפריל ומאי, כך נודע היום (חמישי) לספורט1.

אצל היורדת לליגה הלאומית מבקשים מהשחקנים להתחשב במצב המועדון, משמע לקצץ בשכרם לחודשיים הנ"ל, כששחקנים בקבוצה טוענים כי גם הרכבים שניתנו להם עד סוף חודש מאי כחלק מהחוזה יילקחו מהם בימים הקרובים, כך כמובן לדרישת אנשי המועדון.

שחקני הקבוצה לא אהבו את הבקשות החדשות ורק מעטים מהם הגיעו לפגישות אליהן הוזמנו על ידי המנכ"ל צ'יקו מגיה."זה לא יכול להיות שירידת ליגה אומרת שאנחנו לא צריכים לקבל את השכר שמגיע לנו. שיחקנו במועדון ומגיע לנו לקבל את מלוא השכר, ללא כל קשר לכך שירדנו ליגה".

כידוע, הפועל אשקלון ששרדה ב-2016/17 בקושי רב, נשרה העונה לאחר שצברה 21 נקודות בלבד ב-33 משחקים – ניצחה ארבע פעמים בלבד לכל אורך העונה, סיימה ב-9 תוצאות תיקו ורשמה 23 הפסדים. את העונה אימן במחזורי הסיום מסאי דגו שהחליף את יובל נעים, אולם בשלב זה לא ברור אם הוא ימשיך עם הקבוצה גם בליגת המשנה.

מהפועל אשקלון נמסר בתגובה: "הפועל אשקלון מקיימת בימים אלו שיחות עם כלל שחקני הקבוצה במסגרת גמר חשבון לעונת המשחקים 2017/18, מלבד השחקנים הזרים שעזבו את הארץ 24/48 שעות לאחר המשחק האחרון, ועמם נקיים גמר חשבון בביקורם הקרוב בארץ, כפי שדרשו. הטענות כי השחקנים התבקשו לוותר על משכורות אינן נכונות, מה גם שזה אינו הסגנון שמאפיין את אנשי הנהלת המועדון".


"לא יכול להיות שירידת ליגה אומרת שאנחנו לא צריכים לקבל את השכר שמגיע לנו" (לירון מולדובן)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי