הפועל באר שבע חגגה אליפות שלישית. בכר: זה משהו גדול

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים

עשרות אלפים הגיעו להודות לקבוצה שזכתה בתואר בפעם השלישית ברציפות. המאמן: "חולמים על ליגת האלופות". ברקת: "הליגה הכי חשובה". ברדה: "אני אסיר תודה על כך שאני בחיים". וגם: היריבות האפשריות באלופות

(גודל טקסט)
 אחרי שהבטיחה את הזכייה באליפות בהפסד 1:0 למכבי תל אביב, הפועל באר שבע ערכה הערב (ראשון) את חגיגות האליפות השלישית ברציפות בבירת הנגב. החגיגות התקיימו במשכן לאומניות הבמה ועשרות אלפי אוהדים נלהבים הגיעו כשעל החלק האומנותי היו אחראיים אייל גולן, איתי לוי וצביקה הדר.


ברק בכר אמר: "רק עכשיו אנחנו מבינים שעשינו פה משהו גדול ולא מובן מאליו. אנחנו שואפים להמשיך להשתפר ולהגשים כמה שיותר חלומות. עוד מעט כבר ליגת האלופות ואנחנו חולמים הכי גבוה שאפשר. עשינו הרבה טעויות ויש לנו הרבה על מה לעבוד".


אלונה ברקת, שרקדה על הבמה וחגגה, סיכמה: "זו האליפות המרשימה מכולן בגלל כל הדברים והאתגרים שעברנו. היא רשומה על שמם של המון אנשים והיא לא נעשתה בזכות אדם. הכי חשוב לזכות באליפות, אבל אנחנו נעשה את הכי טובה שאנחנו יכולים בשביל להגיע לליגת האלופות. "המוטו של הפועל באר שבע הוא לסתכל על עצמה ופחות להתרכז בדברים אחרים. אני לא רוצה לדבר על חלומות גדולים מדיי, אבל אנחנו נעשה קשה במטרה להגשים אותם".


אליניב ברדה סיפר על התחושות: "לא דמיינתי שנזכה בשלוש אליפויות רצופות. עכשיו מה שחשוב זה המשכיות. התגברנו על המון מכשולים. שיר צדק שותף מלא לתואר הזה והוא יחזור בעונה הבאה כמו גדול". ברקת התייחסה לעתידו של הקפטן המועדון: "אנחנו צריכים לראות מה אליניב רוצה לעשות, נשב ביחד ונחליט. ברדה הוא הפועל באר שבע ואין לי ספק שהוא ימשיך איתנו במסע הזה".


ברדה התייחס לאירוע שעבר: "עכשיו הכל מתגמד. זה בכלל לא קל והכדורגל זה משהו שיהיה מאוד חסר לי, אך לכל דבר יש סוף. לא חלמתי כל כך רחוק, אני אסיר תודה על זה שאני בחיים".


מחר (שני, 21:00) האלופה תסיים את העונה באופן רשמי במשחק בית מול מכבי נתניה בו אמור אליניב ברדה לקבל דקות ולסיים את דרכו כשחקן פעיל לאחר שקיבל אישור מרופאיו לעלות לכר הדשא בפעם האחרונה.


בתוך כך, אובידיו הובאן, אקס הפועל ב"ש, זכה היום באליפות עם קלוז' הרומנית, שגברה 0:1 על ויטורול. כמו ב"ש, קלוז' תהיה מדורגת רק בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, מה שמקטין את הסיכוי שהובאן יגיע לטרנר כשחקן יריב.


בפולין, לגיה ורשה ציינה אליפות עם 0:2 בחוץ על לך פוזנן. אוהדי הקבוצה המקומית גרמו לפיצוץ המשחק 10 דקות לפני סיומו על מנת לקלקל את החגיגות. שחקני לגיה חגגו את האליפות בחדר ההלבשה, אך פורמלית, ההתאחדות הפולנית צריכה לקבוע את תוצאת המשחק כדי שהתואר יהיה רשמי. ב"ש תוכל לפגוש את לגיה החזקה החל מסיבוב המוקדמות השני. 



אסיר תודה. אליניב ברדה (מאיר אבן חיים)

עשתה שמח על הבמה. ברקת (דני מרון)

אלונה ברקת ואסי רחמים במהלך החגיגות (מאיר אבן חיים)

צנוע כהרגלו. ברק בכר (מאיר אבן חיים)


קואנקה ואוהד מאושר (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי