חוצה את הכביש: דניאל כהן חתם במכבי פתח תקווה

דניאל כהן
דניאל כהן | אתר רשמי

בלם היריבה העירונית הפועל פ"ת סיכם אצל הקבוצה מליגת העל ויצטרף לשורת הבלמים העמוסה של המלאבסים. תומאש סיבוק צפוי לעזוב. במועדון רוצים כמאמן את אלישע לוי, שנמצא גם על הכוונת של בית"ר

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת עדיין לא מינתה מאמן חדש לעונה הקרובה, אך כבר השלימה רכש שלישי: לאחר החתמתם של דידייה ברוסו וגל שיש, הבוקר (שני) צירפה הקבוצה את הבלם דניאל כהן. כהן מגיע דווקא מהיריבה העירונית ויצטרף למצבת הבלמים של פ"ת הכוללת את ז'והאן מרסיאל, עידן אדהנני, עומר דנינו ונכון להיום גם את הבלם תומאש סיבוק, עימו רוצים בקבוצה לסיים את ההתקשרות.

כהן בן ה-27 רשם בשנתיים האחרונות 57 הופעות ליגה במדי הפועל פתח תקווה, אליה הגיע מהפועל עפולה. מכבי תהיה הקבוצה הראשונה שלו בליגת העל. אביו חיים תמך כלכלית בהפועל ובעבר גם בעפולה, והמהלך עשוי להשתלם למלאבסים בעתיד.

ומה בנוגע למאמן? לאחר שגיא לוזון נשאר דבק בעמדתו שלא לשוב לקבוצה, בפ"ת יפנו כעת למאמן הנבחרת היוצא, אלישע לוי. לאור כוונת המועדון למנות מאמן עד סוף השבוע הקרוב, מסתמן כי כבר בימים הקרובים צפויות התפתחויות. כפי שפרסמנו, גם בית"ר ירושלים חושקת במאמן, אך לאור אי הוודאות בבירה לא בטוח כמה ירצה לוי להגיע לשם. בפ"ת בכל אופן, הוא מסומן כמועמד המוביל.

בינתיים, הקשר הברזילאי רומריו פירס המריא בסוף השבוע לחופשה ברומניה, ממנה הוא צפוי להמריא לברזיל. נכון לרגע זה, אין הסכם בין השחקן למועדון כאשר בימים הקרובים יתבהר עתידו.

סיבוק. רוצים למצוא לו קבוצה חדשה (דני מרון)סיבוק. רוצים למצוא לו קבוצה חדשה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי