התקדמות משמעותית עם קפילוטו, הצעה משודרגת נשלחה גם למלול

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

בהפועל חיפה אופטימיים כי אחרי החתמת גבי תמאש, גם הבלם השני יחתום בימים הקרובים. שמו של יובל שפונגין עלה כמועמד להגיע לקבוצה. דילמוני עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

התקדמות משמעותית במשא ומתן בין הבלם ניסו קפילוטו להפועל חיפה. במועדון מאמינים כי הבלם יחתום עד סוף השבוע על חוזה חדש בקבוצה. הבעלים יואב כץ שדרג את ההצעה הכספית שלו ואמנם טרם הצדדים הגיעו לסיכום, אבל גם בסביבתו של קפילוטו וגם במועדון מאמינים כי מדובר בפערים קטנים הניתנים לגישור. הבלם צפוי להודיע עד סוף השבוע לקבוצה ההולנדית, ונלו, על החלטתו ונראה כי יבחר להישאר בישראל.

קפילוטו, 28, זומן אתמול לסגל נבחרת ישראל למשחק נגד ארגנטינה. הוא העביר שנתיים נפלאות במדי הפועל חיפה במהלכן רשם 65 הופעות ליגה וכבש שני שערים. "חשוב לנו מאוד להשאיר את מרכז ההגנה שלו שזה כולל גם את השוער ארנסטס שטקוס", אמרו בחיפה, שם מקווים שקפילוטו יצטרף לגבי תמאש שכבר חתם.

בנוסף, כץ גם הגיש הצעה משודרגת למגן דור מלול, אך עדיין מדובר בהצעה נמוכה יותר מהדרישות של השחקן. במועדון עלה שמו של המגן יובל שפונגין ששוחרר ממכבי תל אביב והוא עשוי לקבל פנייה אם מלול לא יישאר בקבוצה. בחיפה מקווים להגביר את השיחות גם עם הקשר גל אראל וגם מול הקשר המולדבי ראדו גנסארי. במקביל במועדון רוצים לקדם את השיחות מול קשר הפועל רעננה רועי שוקרני ולהחתימו עד סוף השבוע.

חן דילמוני מבית"ר ירושלים הוא המועמד המוביל להחליף את שמואל שיימן בעמדת המגן השמאלי. יחד עם זאת, לא מן הנמנע שאם גנסארי יעזוב את חיפה, במועדון יחפשו אחר מגן שמאלי שיכול לשחק גם בעמדת הקשר. השוער רן קדוש יחליט בימים הקרובים לגבי עתידו. בחיפה היו רוצים שימשיך עונה נוספת, אבל האחרון מעוניין להפוך לשוער ראשון ובוחן אופציות מקבוצות אחרות.


מלול. קיבל הצעה משודרגת מכץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי