כפי שפורסם לראשונה: הפועל חדרה תארח באצטדיון סמי עופר

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | ויקטור לוי

העולה החדשה לליגת העל הגיעה לסיכום עם ראשי המגרש בכרמל והודיעה רשמית כי תנדוד לשם בעונה הבאה. היו"ר אורן גולן: "אין בשורה גדולה מזו עבור האוהדים שלנו". הערכה: התקציב יהיה סביב 15 מיליון שקלים

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל חדרה הודיעה היום (רביעי) רשמית על כך שתארח את משחקיה בעונה הבאה באצטדיון "סמי עופר" בחיפה. 

העולה החדשה לליגת העל הגיעה לסיכום עם מנהלי האצטדיון בכרמל, לאחר שאופציית נתניה נפסלה לאור העובדה שכבר שלוש קבוצות מהליגה הבכירה מארחות בו. כידוע, העונה אירחה הפועל חדרה במגרש בעפולה, אך הוא אינו עומד בתקן לליגה הבכירה.

היום בשעות הצהריים הגיע היו"ר אורן גולן מלווה בחבר ההנהלה אבי בנבנישתי, לשיחה עם ראשי המנהלת שאישרו לקבוצה לשחק במגרש בחיפה. ראוי לציין כי בחדרה החלו כבר בבניית אצטדיון בעיר שצפוי להיות מוכן בעוד כשלוש שנים.

גולן אמר לאחר הפגישה: "אין בשורה גדולה מזו עבור האוהדים שלנו ולמעשה עבור כל מי שקשור להפועל חדרה. זהו צעד ראשון בחזרתה של הפועל חדרה לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי". בנוסף צפוי גולן להיפגש בימים הקרובים עם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ולשמוע ממנו רשמית על גובה התקציב של הקבוצה לעונה הבאה. הערכה כי התקציב יגיע לכ-15 מיליון שקלים. רק לאחר קביעת התקציב יתחיל המאמן ניסו אביטן בגיבוש סגל הקבוצה לעונה הבאה ויעביר את רשימת השחקנים אותם הוא מעוניין לצרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי