פעמיים אבוחצירה: בן דודו של שמעון הצטרף לקריית שמונה

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | דני מרון

רכש שישי למועדון הכי צפוני בליגת העל: יואל, מלך שערי ליגה א' בעונה החולפת, חתם בקבוצתו של חיים סילבס ויתחרה בין היתר גם עם בן משפחתו על עמדת החלוץ. אורי מגבו צפוי להצטרף

(גודל טקסט)
אחרי ששמעון אבוחצירה עבר מהפועל רעננה לקריית שמונה, גם בן דודו, יואל, הצטרף הערב (שני) לקבוצה מהצפון. החלוץ בן ה-22, ששיחק עד גיל נוער בכל נבחרות ישראל, כבש בעונה החולפת 18 שערים במדי הפועל הרצליה וסיים כמלך הכיבושים של ליגה א'.


שחקני רכש חתומים לעונה הבאה: קריית שמונה 6 – כל השאר הליגה 6

— InbalManor (@Inbalm82) 28 במאי 2018

המטרה הבאה היא צירוף מגן שמאלי. בקריית שמונה מחכים שאורי מגבו יהפוך רשמית לשחקן חופשי על מנת לצרפו. האופציה של מכבי פ"ת להארכת חוזהו של המגן תפוג בסוף החודש. המלאבסים החתימו את גל שיש ובפגישה שנערכה היום, נאמר למגבו שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת. מגבו צפוי להיפגש עוד השבוע עם אנשי קרית שמונה ובעקבות החתמתו הצפויה, תיפרד קבוצתו של חיים סילבס מהמגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ'.



הנהלת קריית שמונה והמאמן חיים סילבס החלו לעבוד בשלב מוקדם והקבוצה צירפה עד כה כבר שישה שחקני רכש – כמות זהה לזו שהחתימו שאר קבוצות הליגה יחדיו. המצטרפים: יובל שפונגין, שמעון ויואל אבו חצירה, לוי גרסיה, לוקאס דיאז והשוער גד עמוס.



פעמיים אבוחצירה בקריית שמונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי